• Hey meiden! Jahoor ik krijg weer inspiratie voor een nieuwe serie. Hij gaat heten:
    I'm the daugther of Nena and the best friend of Bill Kaulitz but I love Tom. Het gaat over een meisje. De dochter van Nena. Als ze 13 is moet ze verhuizen en komt op een nieuwe school. De tijd voordat ze op school kwam had ze vaak gechat met Bill. Het is haar beste vriend geworden, maar dan wordt ze verliefd op Tom. En ze weet niet of Bill dat wel zo leuk zou vinden. Dit zijn de rollen:
    Meisje: Daniële SJEELXTH
    Grootste bitch uit de klas:Cybelle JOYCESTAR
    Meelopers (ook bitches):
    -
    -
    Bitch uit de buurt: Micelle TomIsMyAngel
    Beste vriendin:Amy TOMSDICK
    Trouwe hond:
    2 Broers:
    -
    -
    Zusje:Shanice NimmaGirl
    Kids uit de buurt:
    -
    -
    -
    Dit moet ik weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Likes:
    Dislikes:
    Tekstje:
    Als alle meisjes rollen bezet zijn willen jullie dan a.u.b voor een jongens rol kiezen (A)



    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Wil niemand een rol???? (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ikke!!


    *He's the one.

    grootste bitch uit de klas =]
    info komt.
    Naam:
    Joyce
    Leeftijd:
    16
    Foto:
    http://a77.ac-images.myspacecdn.com/images01/86/l_636e4baee84a74b0eab5c44bda184e54.jpg
    Likes:
    shoppen.partys.one night stands ö
    Dislikes:
    regen.spinnen.wannabes.
    Tekstje:
    Héééj bitches,de naam is joyce en de leeftijd is 16..onthouw da n_n.Mensen zeggen dat ik nog al de bitch kan uit hangen..maar what is the big deal?Als je niet voor u eige kan opkomen,..jhep,your a losah then ö!jha ik heb een eigendunk,en daar kan ik niks aan doen oke ^^Maar ik ben weg ö men vriende wachte ;]<3#

    beste vriendin

    Naam: Charissa

    Leeftijd: 16

    Foto: http://www.aolcdn.com/aolr/1-mandy-moore-400a012207.jpg

    Likes: RedBull, Muffins en chocolade

    Dislikes: Players en Huppels

    Tekstje: Hoi ik ben Charissa en de beste vriendin van Daniële. Ik haat Players en Huppels. Ik hou van redBull en Muffins, maar mijn grootste verslaving is Chocolade. Ik ben 16jaar en ik bn wie ik ben.x333


    *He's the one.

    Zusje:D of beste vriendin mag jij kiezen
    info volgt

    Naam: Shanice

    Leeftijd: ben zelf 13 maar jij mag kiezen

    Foto:

    Likes: Music,Dance,Friends

    Dislikes:Huppels,liegen,mensen die niet aardig doen tegen mij.

    Tekstje:
    heey ik ben Shanice ik ben het zusje van Daniële.
    Ik ben 13(maar je mag ook veranderen)jaar oud.
    Ik iriteer Daniële soms,maar ik ben ook vaak lief tegen der.Soms ben ik nog wel kinderachtig maar dat vind ik niet erg.Ik ben schattig zeggen alle mensen die mij tegen komen.Maar ik vind mezelf STOER!!.Ik hiphop graag,Het is mijn lust en mijn leven!!Veder ben ik blij dat Daniële mijn zus is.Ze is er altijd voor me!ze is een zus om nooit te vergeten !


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    beste vriendin

    Naam: Charissa

    Leeftijd: 16

    Foto: http://www.aolcdn.com/aolr/1-mandy-moore-400a012207.jpg

    Likes: RedBull, Muffins en chocolade

    Dislikes: Players en Huppels

    Tekstje: Hoi ik ben Charissa en de beste vriendin van Daniële. Ik haat Players en Huppels. Ik hou van redBull en Muffins, maar mijn grootste verslaving is Chocolade. Ik ben 16jaar en ik bn wie ik ben.x333

    Ik heb die naam al een keer in een andere serie en probeer zoveel mogelijk verschillende namen te gebruiken. Dus mag het ene andere naam zijn dan heb je die rol!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    eeuhm pak maar Amy dan


    *He's the one.

    grootste bitch uit de klas =]
    info komt.
    Naam:
    Joyce
    Leeftijd:
    16
    Foto:
    http://a77.ac-images.myspacecdn.com/images01/86/l_636e4baee84a74b0eab5c44bda184e54.jpg
    Likes:
    shoppen.partys.one night stands ö
    Dislikes:
    regen.spinnen.wannabes.
    Tekstje:
    Héééj bitches,de naam is joyce en de leeftijd is 16..onthouw da n_n.Mensen zeggen dat ik nog al de bitch kan uit hangen..maar what is the big deal?Als je niet voor u eige kan opkomen,..jhep,your a losah then ö!jha ik heb een eigendunk,en daar kan ik niks aan doen oke ^^Maar ik ben weg ö men vriende wachte ;]<3#

    Bij jou hetzelfde (A) Ook een andere naam graag.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    oke andere naam;
    cybelle.

    Niemand meer??? (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3