• Het klinkt vreemd, maar ik zoek (onzin)vragen voor in een blog of story. Die vragen ga ik dan op een melige/vreemde/aparte manier beantwoorden.

    Voorbeeld:
    Hoe komen bloemen aan hun kleur?

    (Hier komt dan een heel verhaal, maar het komt neer op dit: )
    Elfjes verven de bloemen(nerd).

    Gesnapt?
    Het mag over vanalles zijn.
    En waarschijnlijk gaat het een story worden, dus dan kunnen jullie een abo nemen (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom zijn de bananen krom?

    (ben inspiratieloos)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Waarom zijn de bananen krom?

    (ben inspiratieloos)


    Die is wel goed!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom heet een stoel een stoel?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Waarom heet een stoel een stoel?


    Waha, die is wel cool!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wie doet 's avonds al die lantaarnpalen overal aan?


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    Wie doet 's avonds al die lantaarnpalen overal aan?


    De kabouters (nerd)
    Dankje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom werken de zwarte pieten voor sinterklaas en niet voor de kerstman?


    Me so good.

    Waarom kunnen vogeltjes vliegen?


    Life is hard and then we die

    Waaron word papier van een boom gemaakt en niet van een steen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als olijfolie van olijven is gemaakt, en zonnebloemolie van zonnebloemen, waar wordt babyolie dan van gemaakt?


    To The Stars Through Adversity

    Waha, geniale vragen, die ga ik zeker gebruiken!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt