Woordverwisselingen, of zo noem k het dan
Wie heeft dat wel eens ?
Ik noemde een x, een stoelpoot muffin,
en een stofzuiger een prullenbak,
en nog wel meer x]
Xies.
ps. Ik was gwn ff benieuwd
pps. Ja, ik had de topic bij forum-spelletjs geplaatst, x], wist ff neit waar anders
-
5 feb 2011 - 17:479 feb 2011 - 17:26
Miauw schreef:
Dat heb ik wel eens, ik kan nu alleen even geen voorbeeld bedenken.Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
9 feb 2011 - 18:32ik heb het echt elke dag! vanmiddag zei me vriendin dan kunnen we een dekbed overtrek voor gebruiken ik maakte ervan 'dedbek troverek' we zaten in een restaurantje/café dingetje dus wij schoten in de lach en iedereen keek ons raar aan
Kill them with kindness.
9 feb 2011 - 18:36Ik heb het wel eens, dat als ik me niet concentreer op wat ik zeg, dat ik dan de helft van woorden niet uitspreek omdat ik in mijn gedachten al ergens anders zit. Zo wilde ik pas geleden tegen een vriend zeggen dat mijn broertje een blauw met witte kut-tas heeft, maar ik zei dus 'Mijn broertje heeft een blauw met witte kut...'
9 feb 2011 - 18:37"Ik ga wel even op de tafel zitten. Eh...Met tafel bedoel ik stoel."
Jep, ik kan het ook.Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
9 feb 2011 - 18:45Haha, niet op die manier. Ik verwissel wel vaak woorden. Bijvoorbeeld : 'Maar hij zuigt geen mensen leeg.' Is al eens geworden': Maar hij leegt geen mensen zuig.'
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
9 feb 2011 - 18:46Miauw schreef:
Dat heb ik wel eens, ik kan nu alleen even geen voorbeeld bedenken.Me so good.
9 feb 2011 - 18:47Woordenwisseling is ruzie ;x
En em, ik heb heel vaak dat ik de verkeerde naam tegen iemand zeg. Of een leraar perongelijk mevrouw noemen..Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
9 feb 2011 - 19:08Op de bus;
De hoofd schijnt in mijn zon
Er zitten weer veel bus op de mensen
Kijk, daar fietst Fatama (Het moest Fatima zijn)
In de klas;
Mevrouw ik heb mijn Engelse broek niet bij
Nu zie ik menneer ballet nog Pollet doen --> Mijn leerkracht heet Pollet
En zo kan ik eeuwig verder schrijvenForget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
9 feb 2011 - 19:09ik heb het altijd met namen
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.