• heey allemaal ik ben bezig met een story allen ik weet niet of julie em wel goed vinden duss kunnen julie zeggen wat je er van vind

    (tenzij het gemeen is he!)

    Ik werd wakker van heel hard wolfen gehuil, ik schrok op en zag de baby. Ik moest van hem af dat was zeker maar waar bracht ik hem heen?? Ik kon dat tog niet zomaar hier achterlaten. Ofwel?
    Ik wist niet wat ik moest doen en rende naar buiten... Na dagen door het bos rennen vond ik de grootste fout van mijn hele leven...De Duivel.
    Ik wist niet wat ik moest doen... Ik was wanhoopig!?!?
    Moest ik dit wonder aan die helleveeg geven... In de wanhoop heb ik ja gezegt en mij verlost van de baby maar ik wist dat dit geen afschijd zou zijn eens zal hij ontdekken wie hij werkelijk is...

    alfast thanks!


    fashion is my life,,

    Er staan een hoop spelfouten in :x

    maar ik vind 't niet erg slecht

    Ik zou inderdaad wat beter op je spelling en interpunctie enzo letten. Maar voor de rest is't leuk!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het idee is wel leuk denk ik, maar er staan veel spelfouten in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is goed bedacht,
    maar er staan veel spelfouten in.


    Me so good.

    Om meer lezers te lokken, zou ik nog wat werken aan je schrijfstijl (;


    Has no one told you she's not breathing?

    ben een beetje disslecties xd


    fashion is my life,,

    beetje heelerg...


    fashion is my life,,

    ik vind het wel een goed idee hoor!

    maar misschien si dit een goede tip voor je: als je het op word eerst typt (doe ik ook, zo raak ik hem in ieder geval nooit kwijt (was erg handig bij da database crash!)) dan kan je op 'controleren' drukken, en dan op 'spelling- en grammaticacontrole'. die optie controleert al je spellingsfouten, net als de grammaticafouten.

    en anders laat je iemand je hoofdstukken lezen, zodra je er een af hebt! diegene kan je dan helpen met het verbeteren van de fouten. bijvoorbeeld je meoder/vader/broer/zus.
    desnoods doe ik eht voor je! ^_^

    veel succes!


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    MiharuSan schreef:
    ik vind het wel een goed idee hoor!

    maar misschien is dit een goede tip voor je: als je het op word eerst typt (doe ik ook, zo raak ik hem in ieder geval nooit kwijt (was erg handig bij da database crash!)) dan kan je op 'controleren' drukken, en dan op 'spelling- en grammaticacontrole'. die optie controleert al je spellingsfouten, net als de grammaticafouten.

    en anders laat je iemand je hoofdstukken lezen, zodra je er een af hebt! diegene kan je dan helpen met het verbeteren van de fouten. bijvoorbeeld je moeder/vader/broer/zus.
    desnoods doe ik het voor je! ^_^

    veel succes!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 14:28 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    sorry voor de double-post. was een foutje


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    het verhaal opzich valt goed mee.
    maar de zinsbouw, moet iets aan gedaan worden :3