• Yepyep, morgen is het open dag bij mij op school. Ik zit op het Carolus Borromeus College in Stiphout. (Gewoon Carolus of CBC dus.:'D)
    Ik ga helpen bij de open dag, samen met drie andere meisjes -misschien 4- ga ik bij mijn leraar Grieks & Latijn staan om daar Romeinse Linzensoep en Romeins brood te serveren, aan de mensen die langskomen. (':
    Haha, was wel grappig trouwens. Want ik had gevraagd wat ik dan kon doen. Vraagt mijn leraar: 'Kun je puzzelen?' 'Eh nou...' 'Anders ga je een tekst vertelen?' 'Maar, meneer, dan krijgen ze het verkeerde voorbeeld, want dat kan ik niet!' 'Kun je tekenen?' 'Jaaaanee.' 'Kun je dan soep in schenken?'
    Nou, en dat kan ik dus nog net wel, lol.(cat)

    O, en ik krijg een shirt aan van de school. Zo prachtig, kuch. Als het lukt maak ik een foto. (:

    Wanneer hebben jullie open dag, waar, en gaan jullie ook helpen?


    everything, in time

    ik had vandaag opendag. Ik stond bij geschiedenis bij met een vriend en een vriendin


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Open dag bij mij op school is al geweest en ik heb niet meegeholpen. Dikke onzin (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij is opendag al geweest, en ik help nooit haha :'D.

    smakelijk (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha. Dat van mij is veeeeel genialer. Ik ga helpen bij biologie. En laat het nou net zijn dat ik in het vierde zit, dus bovenbouwer ben en dat bruggies ook willen helpen. Dus wij moeten die bruggies begeleiden xD Zoo melig. Onze bio lerares omschreef het als extra docente xD Waha.
    O ja, we krijgen t-shirts aan. Rode met het logo van de school :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ook geholpen met de open dag op Helicon Apeldoorn vandaag. Ik kreeg een Badge met erop mijn naam en Mbo Apeldoorn Leerling. En kreeg nog een lunchpakket. (krul)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 19:45 ]

    Bij ons geven de eerste jaars dan een rondleiding.
    Maar ik heb daar nooit aan mee gedaan.(krul)


    effort never betrays you

    Bij ons was het afgelopen donderdag, maar ik ging niet helpen. Ik ben veel te verlegen om zulke dingen te doen, haha.
    Ik ben wel naar de open dag van een HBO geweest gisteren x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Bij moet er nog open dag komen, maar wanneer?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij mij op school zijn er regelmatig open dagen, en daar werk ik altijd (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Die is al geweest (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Al geweest, niet geholpen. Had ik als ik er zo over nadenk beter wel kunnen doen, dat zijn weer uren voor mijn maatschappelijke stage S:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    We zitten op dezelfde school(krul).
    Maar nee ik ben gister niet geweest, had voetbal wedstrijd:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik had het afgelopen woensdag.
    Ik ging ook rondleiden, maar ik deed dat alleen vanwege mijn maatschappelijk stage. Ik moet namelijk 20 uur vrijwilligers werk doen, en dit telde al als 6 uur :')
    Ik moest mensen rondleiden door de school. Ik had allemaal van die chagerijnige mensen. Ik probeerde nog een beetje spontaan en blij over te komen, maar ze bleven maar boos kijken.
    Dat ga ik echt nooit meer doen(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.