• Sommigen zijn echt kneusjes en anderen zijn kei tof (;

    Vorig jaar had ik een wiskunde stagair, hij was zo tof, we luisterden niet naar zijn lessen fzo, maar wel naar zijn grapjes ^^

    En dit jaar hebben we twee stagaires, een jongen waarvan ik dacht dat het een 'man' was van in de 30;x die zó saai praat..
    En een meisje die té stil is.

    We hebben een Engels stagaire, die niet fatsoenlijk engels kan, haar uitspraak is verschrikkelijk -- ze is ook gym stagiare

    We hadden nog een andere gym stagair, die vond dat we moesten leren opdrukken.

    Voor biologie hebben we er een die niet eens nagaat of we het huiswerk wel hebben.

    En voor Duits hebben we een stomme hoer, zo kleed ze zich dan, ze draagt truitjes waarin ze een inkijk van hier tot Tokyo heeft en ze vind dat een meisje en jongen niet tegelijk naar de wc mogen want dan zitten we opgescheept met zwangere meisjes --'
    En ze voelde zich een kleine Hitler omdat ze ons vanalles moest bevelen. Ze is echt... Raar!

    Hoe zijn jullie stagaires?
    -als je die al hebt?-

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 23:25 ]


    Me so good.

    Oh ja, wij hebben een hele sexy stagair. Hij heet Roderick, de arme man. Maar hij is echt sexy.:9~


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Oh ja, wij hebben een hele sexy stagair. Hij heet Roderick, de arme man. Maar hij is echt sexy.:9~

    oehlala^^


    Me so good.