• heyy, heb jij ook een leraar die je niet aardig vind of heel irritant is? meld het!

    waar slaat die titel op ? ;x


    Life is a beautiful struggle

    Geen commentaar.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Eh, al mijn leraren, zijn aardig. En dat is eng. Maar dan ook echt eng. Ik lever dingen te laat in en verpruts alles en weetikveel wat. Maar toch geven ze me nog een kans. Serieus, ze zijn eng. Maar dat komt ook omdat ik problemen heb. Oh god, mijn mentor zal het ze toch niet hebben verteld .__.

    Titel aangepast, ivm hoofdletters en onduidelijkheid.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, er is een die me het gevoel geeft dat ik alles fout doe, dat ik niets snap/kan en dat ik niets waard ben. Maar verder zijn ze geweldig, hoor (:


    Felix

    Ik heb genoeg irritante leraren, maar ook hele leuke en gezellige. Eentje legt alleen maar uit, en geeft superveel werk op, en kijkt nooit films ofzo. Verder vind ik het wel prima aan wat ik heb :P


    Onnellissuus Maanpaossa

    Ik heb twee docenten en ze zijn allebei irritant :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb 2 docenten die ik echt niét mag gewoon.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik had vorig jaar een docent die gewoon geen les kon geven. Kreeg altijd woedeaanvallen en schreeuwen enzo
    En ik had er ook een die altijd zei dat hij hoofdpijn kreeg van onze klas en complete stilte wou, bij handvaardigheid, wat dus gewoon niet mogelijk is.

    Maar dit jaar valt het wel mee, ja ik heb er één die zo saai is dat je bij hem in slaap valt...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik mag er maar een paar en die mogen mij ook wel, ze zeggen me de antwoorden van proefwerken of geven me maar weinig strafwerk.
    De klootzakken laten me het liefst de hele vrijdag nablijven O.o
    en geven me overal de schuld van.


    Me so good.

    Ja zeker :'D
    Maar bij één van hen ga ik morgen slijmen want ik ga bij haar vak helpen met de open dag. Ik heb gewoon een voldoende nodig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.