• Topicbui
    Hebben jullie ook dat als je opstaat uit je bed dat je dan duizelig wordt? Ik heb dat bijna iedere ochtend, ook als ik van een bank opsta.
    Een keer was het best wel erg.
    Ik was opgestaan rond 11 uur, gegeten, en ik ging rond 12 uur (middag) naar mijn kamer en ging in mijn bed liggen want ik was moe. Toen ik om half 1 opstond, werd ik meteen heel erg duizelig. Ik greep me vast aan iets maar ik viel dus op de grond. Ik weet toen helemaal niet wat er is gebeurd, maar opeens dacht ik
    Waarom lig ik op de grond?
    Toen ging ik overeind zitten, koppijn, en keek ik op de wekker en was het half 2. Ik dacht dat ik uit mijn bed was gevallen, en dacht ook dat ik tot half 2 had geslapen. Pas toen ik beneden was realiseerde ik me dat ik al had gegeten. En dat ik dus niet uit mijn bed kan zijn gevallen want ik was wakker.
    Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.

Wie is er ook duizelig als hij opstaat uit bed/van de bank?
    Iemand enig idee waardoor dat komt?

Me so good.

Oh dat heb ik ook heel vaak. Maar ja ik heb dan ook ijzer te kort waardoor dat komt.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

dat heb ik ook heel erg vaak, maar ik heb een nogal lage bloeddruk. Daardoor komt het.

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Dat had ik ook op jou leeftijd. Het is de combinatie van een lage bloeddruk en ijzertekort, wat erger word als je ongesteld bent of moet worden.

Your make-up is terrible

dat heb ik ook, maar ik kom nogal veel slaap te kort. ;$

Life is a beautiful struggle

Zelden.

No growth of the heart is ever a waste

Assassin schreef:
    Dat had ik ook op jou leeftijd. Het is de combinatie van een lage bloeddruk en ijzertekort, wat erger word als je ongesteld bent of moet worden.

Dat klinkt best wel logisch (;

Me so good.

Komt me bekend voor:D

Misschien te weinig slaap en ijzer tekort?

Heb ik ook :O

I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

Ik heb dat ook, en ik was daardoor ook laatst flauwgevallen en toen moest ik van mijn moeder naar de dokter. Ik heb een hele lage bloeddruk volgens de dokter, maar dat komt wel vaker voor op mijn leeftijd zei hij. Je moet gewoon heel langzaam opstaan, dan wordt je minder duizelig, dat doe ik nu ook. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

[ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 21:58 ]

Even a white rose has a black shadow.

Ik heb dat gelukkig niet. Ik zie alleen vlekken als ik opsta, die gelijk weer weggaan. Naar wel balen voor je. Misschien naar de dokter gaan, want als ik de reacties boven me lees, is dat niet goed. Flauw vallen is sowieso niet goed trouwens.

To live would be an awfully big adventure

Discover schreef:
    Ik heb dat ook, en ik was daardoor ook laatst flauwgevallen en toen moest ik van mijn moeder naar de dokter. Ik heb een hele lage bloeddruk volgens de dokter, maar dat komt wel vaker voor op mijn leeftijd zei hij. Je moet gewoon heel langzaam opstaan, dan wordt je minder duizelig, dat doe ik nu ook. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Ghehe, mijn oma zegt/zei dat altijd. Rustig opstaan, niet te snel.

Ik word daar soms wel duizelig van, maar gelukkig val ik niet flauw ofzo

As travars

Moi ^^ ik had het laatst ook ik liep de trap op en was al duizelig en toen lag ik xD

its always the same road,it just go's on and on..

LagieMcLarge schreef:
    Moi ^^ ik had het laatst ook ik liep de trap op en was al duizelig en toen lag ik xD

O:
    Je bent toch niet ook van de trap af gedenderd?

Me so good.