Vandaag op school was een pijnlijke/genante dag.
Als ik mijn kluisje dichtdoe, blijft mijn T-shirt erin zitten, iemand anders moest mijn pasje voor de laserding houden en ik stond daar dus wel even
Tijdens wiskunde hoorde mijn mentor dat mijn bff en ik het over haar dikke kont hadden die bijna de vloer raakte. Ze hoorde ook dat we een push-up onderbroek voor haar gingen kopen als cadeautje;x
In de pauze moest ik wat geld op mijn schoolpasje zetten, maar de automaat was kapot, dus moest ik naar die van de bovenbouw. Ik probeer er 5 euro briefgeld in te doen, normaal doe ik altijd met munten maar vandaag had ik toevallig briefgeld bij me, toen nam hij het niet op. Ik ging tegen de automaat slaan en vloeken. Ik loopt terug naar de aula om muntgeld te pakken. Staat er bij de automaat een mega lange rij. EINDELIJK heb ik dus geld op mijn pasje staan. Ik loop naar de flesjesautomaat om cola te kopen. Ik hoor dat mijn flesje beneden is, dus ik wil hem pakken. Krijg ik hem er niet uit omdat hij klem zit. Ik ging dus met mijn hand in die drinkautomaat, zitten mijn vingers vast. Eindelijk krijg ik mijn hand terug, maar mijn flesje zit er nog steeds. en iemand anders haalt mijn flesje er zo voor me uit;x -mijn vingers doen pijn-
Ik ben met mega veel kracht aan een deur aan het trekken, moet ik ertegen duwen..;s
Onderweg naar huis ben ik een paar keer bijna aangereden -de auto's rijden nogal roekeloos en ik lette niet goed op;x-
ik had best wel een ongeluksdag, ik had ook nog eens flinke blunders in de klas en een paar vriendinnen die voor me en achter me zaten werden naar de andere kant van de klas geplaatst omdat ík druk ben..
Nu zitten voor me twee sukkelige wijven, en achter me twee best wel leuke jongens, maar ik mis mijn vriendinnen!
Hoe was jullie school/werkdag?
Me so good.