• Hallo, ik ben nieuw :'D Spannend he! Een newb.

    Waar hebben jullie het zoal over op het forum?


    You're all I need

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar waarom? Alsof een jongen niet dezelfde gevoelens heeft als een meisje. Okay dat is wel zo, daar zit verschil in, maar ze voelen ook gewoon pijn en verdriet en dat moeten ze ook uiten.


    Ja en dan doen jullie met... ja met wat ook alweer. ohja, vuisten x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    DynamiteMe schreef:
    Jongens zijn niet zulke watjes als meisjes.

    Diep van binnen zijn ze dat wel. En iedere jongen die dat ontkend moet nog een hoop leren. Jongens worden alleen geleerd dat ze hun gevoelens niet mogen uiten.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar waarom? Alsof een jongen niet dezelfde gevoelens heeft als een meisje. Okay dat is wel zo, daar zit verschil in, maar ze voelen ook gewoon pijn en verdriet en dat moeten ze ook uiten.


    Waarschijnlijk zegt men dat, omdat men vindt dat de jongen dan moet zorgen voor een meisje. Hij moet sterk zijn, voor haar. En ze hebben inderdaad ook gevoel en pijn en verdiet etc etc etc. En het moet ook te uiten zijn, er zijn ook genoeg jongens die dat doen.. Maar op de een of andere manier zit het beeld van dat een jongen sterk is en gevoelens niet mag tonen er zo in bij de mensheid, dat men het zwak vindt als ze huilen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    DynamiteMe schreef:
    (...)

    Dat nou ook weer niet, haha :'D

    Hehe I know (: I was just kidding.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Diep van binnen zijn ze dat wel. En iedere jongen die dat ontkend moet nog een hoop leren. Jongens worden alleen geleerd dat ze hun gevoelens niet mogen uiten.


    Gooi het er maar uit hoor


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    (...)

    Ja en dan doen jullie met... ja met wat ook alweer. ohja, vuisten x)

    De meeste helaas wel. Maar ik geef het eerlijk toe. Ik huil soms wel hoor. Op me opa's begrafenis bijvoorbeeld.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk zegt men dat, omdat men vindt dat de jongen dan moet zorgen voor een meisje. Hij moet sterk zijn, voor haar. En ze hebben inderdaad ook gevoel en pijn en verdiet etc etc etc. En het moet ook te uiten zijn, er zijn ook genoeg jongens die dat doen.. Maar op de een of andere manier zit het beeld van dat een jongen sterk is en gevoelens niet mag tonen er zo in bij de mensheid, dat men het zwak vindt als ze huilen..

    Weet ik, maar door in staat te zijn om af en toe te kunnen huilen, zonder je te hoeven schamen, ben je zoveel sterker.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Weet ik, maar door in staat te zijn om af en toe te kunnen huilen, zonder je te hoeven schamen, ben je zoveel sterker.

    Klopt! Daar ben ik het ook echt mee eens. Maar tegenwoordig kunnen jongens niet meer huilen zonder zich eigenlijk te moeten schamen. Ofja niet in het openbaar tenminste. En bij meiden is het al vaak raar -tenminste op mijn vorige school en deze school wel-


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)
    Klopt! Daar ben ik het ook echt mee eens. Maar tegenwoordig kunnen jongens niet meer huilen zonder zich eigenlijk te moeten schamen. Ofja niet in het openbaar tenminste. En bij meiden is het al vaak raar -tenminste op mijn vorige school en deze school wel-

    Klopt, want van de vrouw wordt tegenwoordig ook verwacht dat ze sterk is, dus kan zich ook niet meer permitteren om haar zwakte te laten zien in de vorm van huilen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Klopt, want van de vrouw wordt tegenwoordig ook verwacht dat ze sterk is, dus kan zich ook niet meer permitteren om haar zwakte te laten zien in de vorm van huilen.


    Maar als je je zwakte blootlegt zullen mensen je eerder vertrouwen.

    Zozo wat een filosofie...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jullie zijn nog nadenkend op de late avond, zeg.


    You're all I need

    Lycaon schreef:
    (...)
    Klopt, want van de vrouw wordt tegenwoordig ook verwacht dat ze sterk is, dus kan zich ook niet meer permitteren om haar zwakte te laten zien in de vorm van huilen.

    Inderdaad! Dus eigenlijk hebben we een samenleving van niets, want je mag niet eens meer laten zien hoeveel pijn dingen je doen, dat je wel kunt huilen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    DynamiteMe schreef:
    Jullie zijn nog nadenkend op de late avond, zeg.


    technisch gezien is het vroege ochtend(nerd)


    #WWED - What Would Emma Do?

    DynamiteMe schreef:
    Jullie zijn nog nadenkend op de late avond, zeg.

    Dat is niet altijd zo hoor. Meestal slaap ik, wat ik nu ook zou moeten doen maarja :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Grieving schreef:
    (...)

    technisch gezien is het vroege ochtend(nerd)



    Haha, ik had het kunnen weten! Bijdehandtje!


    You're all I need