• Ik moet een boekverslag maken en ik doehet over het boek Achste groepers huilen niet en ik heb echt tranen omdat ik net schrijf dat het meisje met Leukemie altijd het gevoel had dat ze het zou redden en ineens lees je dan op het eind dat ze het niet heeft gered ik moet dan altijd keihard huilen he. Hebben jullie dat ook dat je huilt bij een zielige verhaal ofzo?

    ja dat heb ik ook ;d


    Life is a beautiful struggle

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ja. Klopt.
    En haar vrienden die helemaal van slag af waren.


    Ja en ze hadden 1 of andere foto van haar in de klas en kon je briefjes sturen naar dat meisje OMG Ik ga dat boek weer eens lezen ik vind dat boek 1 van de beste boeken die er zijn

    jaahh
    was laatst naar Hp 7 Part 1 en toen moest ik huilen op het einde.:(:((: is geen boek maar toch..
    ik huil heel snel bij verdrietige dingen.. ook bij achtegroepers huilen niet


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik moest zo hard huilen bij dat boek!
    Elke keer weer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Qlimax schreef:
    Als t een grote impact op me heeft wel ja.

    Altijd..
    ik had een keer een boek gelezen, en dat was zooooooooo zielig dat ik bekant heel de nacht gehuilt heb qq


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ja dat is zo'n zielig boek en zeker omdat je het niet verwachtte!
    Het is een kinderboek dus dacht ik ook wel dat ze het zal overleven en opeens was ze dood! Echt super zielig! (huil)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Best kinderachtig maar die lees ik net haha :P
    Anders moet je: En E-mail van Lumie is lezen, die is zo zielig!

    Als er dieren dood gaan in een verhaal, huil ik ongetwijfeld. En bij zielige nummers huil ik ook.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb vandaag nog gehuild, maar dat kwam omdat een vriend van een meisje uit mijn klas opeens is overleden en ik heb -nogal plat- veel met de dood te maken gehad. Pff, en dat boek is inderdaad zó zielig.


    It's time to be happy again.

    Ik huil nogal snel bij zielige boeken/verhalen.
    ik kan daar echt niet tegen.
    Ja, dat boke was zo zielig )':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Jaaa, ik huil all the time


    Felix

    Qlimax schreef:
    Als t een grote impact op me heeft wel ja.

    Ja, en al helemaal omdat ik het zelf ook van dichtbij heb meegemaakt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."