• Hej,

    Ik heb schitterend nieuws! Zoals sommige misschien al weten maakt ELFishy een trailer voor mijn story (ik ken haar in RL en ze is fantastisch :) en ze is gewoon zo getalenteerd in schrijven en trailers maken :))
    Sommige kennen mijn story mss?Crash vs. Crush
    En ze heeft al een klein stukje gemaakt en heeft dat op youtube gezet. Ik wil niet dat iemand haar afbreekt oke!
    Zeg gewoon of het aantrekt om de story te lezen en zoals ik al zei de trailer is nog niet af het is nog maar een begin :P
    klik

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 17:46 ]

    wauw ik vind hem nu al mooi:D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hij is wel mooi (: Alleen ehm, de tekst gaat soms nogal snel om te lezen en sommige zinnen kloppen niet helemaal. Just sayin' (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    Hij is wel mooi (: Alleen ehm, de tekst gaat soms nogal snel om te lezen en sommige zinnen kloppen niet helemaal. Just sayin' (:.

    Ja de tekst gaat vertraagd worden

    vezz schreef:
    Hej,

    Ik heb schitterend nieuws! Zoals sommige misschien al weten maakt ELFishy een trailer voor mijn story (ik ken haar in RL en ze is fantastisch :) en ze is gewoon zo getalenteerd in schrijven en trailers maken :))
    Sommige kennen mijn story mss? Crash vs. Crush
    En ze heeft al een klein stukje gemaakt en heeft dat op youtube gezet. Ik wil niet dat iemand haar afbreekt oke!
    Zeg gewoon of het aantrekt om de story te lezen en zoals ik al zei de trailer is nog niet af het is nog maar een begin :P
    klik

    nog kijkers?

    cool!^^

    Leuk<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    wauw. ;o


    Life is a beautiful struggle

    van wie is die muziek?


    Some angels have no wings.

    vezz schreef:
    (...)
    Ja de tekst gaat vertraagd worden

    Er staan ook een paar kleine foutjes in het engels. Maar hij is echt supercool.


    Alis volat propriis

    Hiphopqueen schreef:
    van wie is die muziek?

    Ik zal het haar eens vragen xD

    twiddict schreef:
    (...)
    Er staan ook een paar kleine foutjes in het engels. Maar hij is echt supercool.

    Welke foutjes?
    dan kan ik haar het zeggen

    Not just any boys

    Zou ik iets van maken als

    Not just regular boys ofzo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    -> verplaatst naar stories promoten (want dat is het eigenlijk wel ;] )


    I am an idiot, I move.

    JongEnBlond schreef:
    Not just any boys

    Zou ik iets van maken als

    Not just regular boys ofzo.

    mmm k zal het haar voorstellen