De stelling van vandaag luidt:
Kinderen lezen te weinig.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Kinderen lezen te weinig.
[stelling] Kinderen lezen te weinig. - Oude Stellingen
-
2 feb 2011 - 0:002 feb 2011 - 14:24
Je leert het in school, dat is genoeg. Als je het kan hoeft dat toch helemaal niet!
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
2 feb 2011 - 14:30Eens,
Bij mij in de klas leest bijna niemand een boek en als het moet voor school dan halen ze een samenvatting van internet...Be yourself, life is too short, to be somebody else...
2 feb 2011 - 14:36Verschillend.
Want ik las zelf heel veel nu nog steeds.Dobby is a Free elf!
2 feb 2011 - 14:38verschild een beetje.
als je naar mijn klas kijkt klopt het welYou want weapons? Were in a library! Books! The best weapons in the world! ~The Doctor
2 feb 2011 - 14:39Geen idee.
Ikzelf lees omdat het moet (:De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
2 feb 2011 - 15:22in mijn klas zijn er (mij meegerekend) 2 die graag lezen op de 18
veel te weinig dus
Zelfs de boeken die moeten gelezen worden voor school halen ze vaak van het internet.Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel
2 feb 2011 - 15:242 feb 2011 - 15:52Assassin schreef:
Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
Oneens.When I was born the devil said damn competition >.<
2 feb 2011 - 15:54Verschilt per kind, ik lees heel veel en anderen juist weer bijna niet.
Oneens, dus.This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
2 feb 2011 - 15:54Dat verschilt. Er zijn kinderen in mijn klas die zelden een boek áánraken, maar als ik even hier thuis kijk, dan wordt er (behalve mijn vader) behoorlijk wat afgelezen. Dus dat verschilt (:
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
2 feb 2011 - 15:55Oneens, ik denk dat als je de cijfers bekijkt, ziet dat heel veel
Jongeren wel lezen (:Muffins are just ugly cupcakes.
2 feb 2011 - 15:56eigenlijk ben ik het wel een beetje eens. want het is goed voor je woordenschat en algemene kennis,
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.
2 feb 2011 - 16:02Moeten ze zelf weten :'D
Wist je trouwens dat Gamen eigenlijk beter, in bijna alle opzichten, is dan lezen.Everything means nothing, if I ain't got you.
2 feb 2011 - 16:10Assassin schreef:
Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
Oneens.2 feb 2011 - 16:41