Duudes, aan de 'stelling van de dag' te zien niet veel.
Maar, wie is hier eigenlijk gelovig? -Christelijk.-
ik wel btw.
-
1 feb 2011 - 20:061 feb 2011 - 20:13
Wel opgevoed, maar of ik nou zo actief daarin ben, nee.
"I shut my eyes in order to see.'
1 feb 2011 - 20:13Ik weet niet of ik echt geloof. Maar ik bid weleens, ja. In gevallen dat ik echt wanhopig ben. En gewoon tot God, Christelijk, dus.
effort never betrays you
1 feb 2011 - 20:14ik ben geloof vrij:Y)
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
1 feb 2011 - 20:15PEDOpas schreef:
(...)
haha ik ben ook vet tegenovergesteld enzo, vergeleken met dat. In de bijbel staan ook dingen die niet mogen, maar ik wel doe/of heb gedaan. Nouja, het is gewoon zo dat ik geloof in een God, en een hemel, maar ik ben niet een supergoede christen ofzo.
Haha ik ook niet, hoor. Maar mensen bij mijn kerk hebben wel meteen een oordeel als je er met superalternatieve kleren binnenkomt en dat is best jammer..'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
1 feb 2011 - 20:16Enterrement schreef:
(...)
Haha ik ook niet, hoor. Maar mensen bij mijn kerk hebben wel meteen een oordeel als je er met superalternatieve kleren binnenkomt en dat is best jammer..
Ik weet het, bij mij ook met m'n piercings enzo.. , maar ik vind de kerk ook niet geweldig, met de muziek enzo, maarja, klinkt heel dramatisch, maar ik hoop zò erg dat er een hemel is, en een betere plek, ergens anders :'D1 feb 2011 - 20:41Ik geloof.. Ik ben ook christelijk opgevoed, en ik ga wel bijna iedere zondag naar de kerk toe..
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
1 feb 2011 - 20:42Enterrement schreef:
(...)
Haha ik ook niet, hoor. Maar mensen bij mijn kerk hebben wel meteen een oordeel als je er met superalternatieve kleren binnenkomt en dat is best jammer..
Hmm ja dat hoor ik wel vaker.
Bij mij verwachten mensen het ook niet aangezien ik met alles vloek wat los en vast zit and yes, inclusief godverdomme en de hele bende. Wat ik geloof staat los van die regels namelijk. En ook wat ik draag. In de Filippijnen (zeg maar de bakermat van het geloof) kijkt ook niemand me vreemd aan als ik met m'n Mera Luna festivalshirt binnen kom wandelen.No growth of the heart is ever a waste
1 feb 2011 - 20:46Op papier ben ik moslim, maar eigenlijk..
walking get's too boring, when you learn how to fly..
1 feb 2011 - 20:47nee...
helemaal gelofeloos
maar ik heb absoluut geen problemen met andere gelovenA friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…
1 feb 2011 - 20:481 feb 2011 - 20:561 feb 2011 - 20:57Speaker schreef:
Nee, absoluut niet (: <- niet dat ik iets tegen christenen heb ofzo o.oBest way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
1 feb 2011 - 20:581 feb 2011 - 20:58Nee. Het enigste waar ik in geloof is mezelf!
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
1 feb 2011 - 21:19