• Oké, wtf.

In mijn vriendenlijst staat er een user die ik nog NOOIT heb gezien en toch staat die links aan de kant. Dus ik ga naar mijn vriendenlijst om die te verwijderen, die staat er nergens tussen. Ik heb maar 3 pagina's dus wtf?
    Na de crash heb ik al een hele opruiming gedaan omdat er toen ook vele inzaten die ik nooit eerder heb gezien maar hoe kan dit nu?

Dit is echt fucked up!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Misschien gewoon een foutje van Q. 'k Zou dr niet van wakker liggen, 't is maar een vriendenlijst.

[ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 18:18 ]

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Qlimax schreef:
    Misschien gewoon een foutje van Q. 'k Zou dr niet van wakker liggen, 't is maar een vriendenlijst.

Natuurlijk lig ik er niet van wakker, dat is enorm overdreven. Maar ik vind het gewoon weird!

Shit happens.

Fat chance.

Misschien is het iemand die van username verandert is?

Of heb je al op het profiel van diegene gekeken en ken je die persoon echt niet?

Prodigy schreef:
    Misschien is het iemand die van username verandert is?

Of heb je al op het profiel van diegene gekeken en ken je die persoon echt niet?

Ja, ik kijk er altijd naar. Dat was haar enige username en I saw it never before.

Qlimax schreef:

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Misschien een misclick van je waardoor die persoon op je vriendenlijst is gekomen.

PB me anders even om welke user het precies gaat. Dan kan ik er even naar kijken.

Dit is mijn signature...

Misschien een beetje offtopic, maar mijn vriendenlijst was na de crash helemaal weg gegaan, en ik had dus een paar mensen tussen m'n vrienden gezet, omdat ik hun verhalen nog eens wou lezen, of zo iets, maar ik heb nu dus geen idee meer wie die personen ook al weer waren. Is er niet te achterhalen wie het waren?

It ain't broke, so don't fix it.