• Iedereen bedankt,
    zonder jullie was ik er niet achtergekomen en was ik zo dom om weetikniet waar te kunnen belanden

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:06 ]


    Me so good.

    Adored schreef:
    Als ik vragen mag, waarom vroeg je om onze mening, terwijl je toch een bord voor je kop had?

    Ik vroeg me af of ik naar mijn zus moest luisteren of niet,
    want als ik niet zou luisteren, zou onze band wel mooi verpest zijn, daar zat ik mee.


    Me so good.

    Mistress schreef:
    (...)

    Lol, geloof je het zelf?
    Sorry, maar zoveel vertrouwen in de politie is meestal nutteloos. :'D


    Dan ga je naar een pedojagerclub, die hebben we toch al in nederland -.-' En beter vertrouwen in de politie/overheid dan constant wantrouwen in den mens, en zowiezo is niet geschoten altijd mis

    Ik ben blij dat je ons uiteindelijk geloofde!
    Wat zei hij dat je het door had?
    Wat heb jij toen gedaan?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Even @ dat aangifte doen:
    Ik denk niet dat de politie er wat aan zal gaan doen, eerlijk gezegd. Ik bedoel, hij heeft alleen maar gevraagd of je je kleren uit wilde doen, niet gedwongen of gedreigd zo toch? Oké, misschien drong hij wel aan, maar dat is niet strafbaar. Ik bedoel maar, je hebt genoeg jongens op sites zoals Chatroulette, die ook vragen of je je kleren uit wil doen en dan vervolgens aandringen, hetzelfde principe. Als die allemaal opgepakt zouden worden, dan zouden er niet veel jongens meer overblijven, ben ik bang. Sorry, maar dit wilde ik toch even melden.

    OT: Kut dat je er toch zo achter moest komen. Maar wees gerust, er zijn veel meer, en nog veel leukere, jongens op deze wereld. En zoals iedereen al zegt, je bent nog maar 13. Dus maak je geen zorgen om dit soort dingen en geniet van je leven. (:

    Amused schreef:
    Ik ben blij dat je ons uiteindelijk geloofde!
    Wat zei hij dat je het door had?
    Wat heb jij toen gedaan?


    Dat ik een vieze dikke lelijke slet was en dat hij me wel zou krijgen en de rest bevat erg ongepast taalgebruik etc.

    Ik had hem geblokt, en ik kreeg een sms dat ik online moest komen. Ik ga dadelijk wel even met hem praten. Nu kan hij me toch niets meer maken.


    Me so good.

    jij beleeft véél in je leven.


    They fell in love, didn't they?

    target schreef:
    jij beleeft véél in je leven.

    De laatste tijd wel ja..


    Me so good.

    Wie gaat je verlinken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Wie gaat je verlinken?

    m'n zus ;x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    Dat ik een vieze dikke lelijke slet was en dat hij me wel zou krijgen en de rest bevat erg ongepast taalgebruik etc.

    Ik had hem geblokt, en ik kreeg een sms dat ik online moest komen. Ik ga dadelijk wel even met hem praten. Nu kan hij me toch niets meer maken.


    Niet op ingaan. Als hij je wat wilt doen moet hij maar naar je huis komen, kijken of hij ook een grote bek heeft als je ouders er bij zijn en/of de politie.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Morgen ga ik aangifte doen.... Weet niet of ze me gelovn.
    Ik kom er ook net achter dat hij al 20 is, i.p.v. 16....


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Morgen ga ik aangifte doen.... Weet niet of ze me gelovn.
    Ik kom er ook net achter dat hij al 20 is, i.p.v. 16....

    Geloven doen ze wel hoor, of ze er iets mee gaan doen dat betwijfel ik.
    Neem alles van 'bewijs' mee :) Ik duim voor je :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 21:57 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    dankje (;


    Me so good.

    Amused schreef:
    (...)
    Geloven doen ze wel hoor, of ze er iets mee gaan doen dat betwijfel ik.
    Neem alles van 'bewijs' mee :) Ik duim voor je :)

    Ik heb een mail gestuurd en gebeld naar iemand van de politie die ik ken. Die heb ik alles uitgelegd, en die zou sites in de gaten houden voor als er iets opduikt..
    Verder zei die dat er niet genoeg bewijs was. Morgen ga ik naar die persoon toe..


    Me so good.