• Iedereen bedankt,
    zonder jullie was ik er niet achtergekomen en was ik zo dom om weetikniet waar te kunnen belanden

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:06 ]


    Me so good.

    Mistress schreef:
    (...)

    Dat is niet illegaal en dat is ook niet genoeg bewijs.


    wel als hij meerderjarig is, en waarschijnlijk als hij ouder dan 16 is duiken ze er ook op. Als meerderjarige een minderjarige verleiden is strafbaar (ben even de officiële term kwijt).

    @xSnoepjex,

    niet om bang te maken -_-,

    maar je bent nu lokaliseerbaar op:
    mail-adres
    ip-adres
    als je selffoto's vanjezelf hebt gestuurd is het bij de moderna camera's ook al bekend waar je dat gemaakt hebt. (hoorde ik o.o)
    mobiele telefoon...
    En waarschijnlijk heb je ook op zijn minst gezegt in welke provincie/stad je woont, dus dat wordt helemaal makkelijk...

    Ik zou toch maar voor hulp kiezen ;) Het kan zijn dat hij een 'hobby-loverboy' is, maar hij kan ook een echte loverboy zijn....

    ....
    (sorry dat ik er nu ineens tussenval, maar ik lees dit topic nu pas)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Qlimax schreef:
    Luister naar je zus. Je bent 13.. wacht gewoon nog even met, met vreemde jongens chatten tot je er zelf wat meer ervaring mee hebt.


    Hope goes lost but never dies.

    So young and naïef. God, je hebt toch wel wat hersenen. Die gast is een loverboy (of een Pedo, dat kan ook)

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Doh, wat zou een loverboy anders doen?

    Jij: Hai
    Loverboy: DOE JE KLEREN UIT TRUT
    Jij: oke, jij bent zoooo lief.

    Neh, als hij te lief is, dan is het juist een lover boy.


    Klopt. Dat gaat altijd zo, eerst doen ze lief en dan dwingen ze je, ze maken er een filmpje van en de volgende keer dreigen ze dat op internet te zetten en moet je meer doen. Ze kunnen ook dreigen je ouders iets aan te doen. Je moet hem gewoon dumpen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    grote zussen zijn er om je te helpen, ze zal het echt niet zomaar zeggen. en net wat Amused zegt, ze zijn er om gemaakt je te laten geloven dat ze lief zijn. gewoon goed oppassen


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    nou het hoeft daarom geen loverboy te zijn , maar er zijn wss ook enorm veel jongens die het niet goed met je voor hebben. Hier stop je best mee.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    nou het hoeft daarom geen loverboy te zijn , maar er zijn wss ook enorm veel jongens die het niet goed met je voor hebben. Hier stop je best mee.


    Seel, heb je alles gelezen en reageer je niet alleen op het eerste bericht? xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Doe voorichtig, hij kan echt foute bedoeling hebben.
    ik ken een jongen via een site nou bijna een jaar en ik vertrouw hem, we vertellen elkaar alles...
    Maar je moet echt voorzichtig zijn met dit soort dingen..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    143 schreef:
    Doe voorichtig, hij kan echt foute bedoeling hebben.
    ik ken een jongen via een site nou bijna een jaar en ik vertrouw hem, we vertellen elkaar alles...
    Maar je moet echt voorzichtig zijn met dit soort dingen..


    naja je moet er wel bij blijven denken dat niet elke jongen die met meisjes praat op het net meteen een player is of een loverboy. Denk dat die paar jongens die hier zijn op Q igg niet zo zijn. (mijn opinion :P)

    maar je moet zelf ook goede afwegingen maken, opdringen als persoon is bijv. anders dan opdringen om zijn wil op te leggen

    -gewoon om iets te noemen-

    (aangezien velen huiverig zijn met jongens op internet terwijl er ook gewoon 'goeden' tussenzitten)


    Ligt and Darkness are both very different..

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    wel als hij meerderjarig is, en waarschijnlijk als hij ouder dan 16 is duiken ze er ook op. Als meerderjarige een minderjarige verleiden is strafbaar (ben even de officiële term kwijt).


    Lol, geloof je het zelf?
    Sorry, maar zoveel vertrouwen in de politie is meestal nutteloos. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Loverboys doen lief totdat ze je vertrouwen winnen. Dan proberen ze je dingen te laten doen die je eerst niet zou doen, bijvoorbeeld je kleren uittrekken voor de webcam. Wees voorzichtig (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Kom ik met een late reactie xd
    Ik heb even het topic doorgespit en inderdaad, ze hadden je gewaarschuwd...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Als ik vragen mag, waarom vroeg je om onze mening, terwijl je toch een bord voor je kop had?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    Als ik vragen mag, waarom vroeg je om onze mening, terwijl je toch een bord voor je kop had?


    Ligt and Darkness are both very different..