• Tijdens Wiskunde moest ik iets gaan afgeven en diegene die achter me zit, die pest me graag wel eens dus hij trekt mijn stoel weg. Ik val op de grond en echt ik heb overal pijn. Dus mijn leerkracht draait haar om en ik krijg een hele grote preek dat ik een slecht gedrag heb terwijl ik helemaal niets doe en altijd oplet enzo, maar dat word altijd belemmerd door die irritante kerel achter me en uiteindelijk krijg ik altijd de schuld. Ze gooien met m'n pennezak enzo terwijl ik eigenlijk niet gepest word ze kloten me gewoon graag en ik hun, maar ik krijg altijd overal de schuld van. Uiteindelijk moet ik 12 pagina's straf schrijven omdat ik haar 'zogezegd' tegensprook ik zei gewoon 'mevrouw,*naam* heeft die stoel weggetrokken' ze begon helemaal te freaken. Ik heb een 0 gekregen ook nog eens. ze zei tegen me 'als het zo is moet je hem slaan.' en toen werd ik eruit gestuurd.

    Ik ben nooit goed overeen gekomen met wiskunde leraren, zoals vorig jaar. Hebben jullie ook zo'n hekel aan ze?


    all I want is the taste that your lips allow

    Die van Frans is veel erger bij mij.
    Weet je , ik moest een straf schrijven & ze zei maak het thuis maar verder af.
    Ja ik thuis aan het afmaken kom ik op school aan zei dat mens : " maar je moest dat toch niet afmaken ?"
    Kind soms snap ik dat mens niet weetje ;o
    Die van wiskunde is ook erg hoor -.- alle leraren moeten mij gewoon niet.
    Wat wil je ook ;d ik ben samen met mijn beste vriendin de opvaller van de klas xd


    Bitchez

    Economieleraren are the worst.. *rilling*


    ars moriendi

    Had ik niet gedaan, die strafregels schrijven :] Dan maar een uur nakomen ofzo. Om aan zulke shit mee te werken is m'n hekel aan onrecht te groot.

    Ik heb geen wiskunde meer! Thumb up for me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn wiskunde leraar laatst in zn hand gebeten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik mag mijn wiskunde leraar ook niet zo. Nuja, hij mag mij niet. Maar zo extreem...
    Ik zou maar eens een praatje gaan maken met de onder directeur ofwatdanook want dit vind ik er echt over.


    effort never betrays you

    Mijn wiskundeleraren zijn altijd oud en ze stinken, maar na dit jaar heb ik volgens mij geen wiskunde meer. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als iemand mijn wiskundeleraar zou afschieten zou ik dat niet erg vinden, en dat meen ik letterlijk :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het denk ik een beetje met je eens (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ik vind van wel. Maar dat komt gewoon omdat ik ze vier dagen in de week heb ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laat je moeder bellen.
    En mijn wiskunde leraar is mn mentor en hij is aardig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.