• Hey TH-fans =)

    Ik schrijf een klein wedstrijdje uit voor de schrijfgraage mensen onder ons ^^ Stel: Jij bent een doodgewoon meisje van 17 jaar, je hebt geen thuis, je gaat amper naar school. Op een dag wordt Tom Kaulitz omver gereden door een auto... . En nu mensen: vul maar lekker verder aan :D er is geen maximum qua pagina's en de wedstrijd loopt tem 6 maart 2011 dus lekker posten maar! ^^ Het doel is: zo origineel mogelijk dus bijvoorbeeld een strip tekenen met tekstballonen is toegestaan =) oh ja ps ^^ : de uitslag wordt bekend gemaakt op zondag 13 maart 2011 ^^

    Liefs Ange

    Eventueel nog vragen? Aarzel niet om mij te mailen!

    Lijstje met jury:
    -Ikke xD
    - Animale xD (thanks girl xD)

    Wie nog bij de jury wilt, mail mij gerust! =)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 20:18 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ja, ik heb dus zelf alleen beslist aangezien mijn 1 jurylid volgende week examens heeft en ze moet erdoor zijn en van mijn ander hoor ik niets (':
    Dit zijn de punten (in procent op 100):

    Careless: 86%
    CrazyChicken: 79%
    Confringo: 70%

    Ik vond ze alle drie mega fantastisch maar helaas moest ik kiezen (huil) dus proficiat Careless, je hebt gewonnen (: ik ga je morgen pb'en voor de prijs (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Weet je, dat begon alledrie met een C
    -droog-
    Koel, ik voel me toch vereerd (x


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Weet je, dat begon alledrie met een C
    -droog-
    Koel, ik voel me toch vereerd (x


    Mssn kan je het op jouw profiel zetten om ermee te pronken xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Mssn kan je het op jouw profiel zetten om ermee te pronken xD

    Zou ik kunnen doen ja. Ik ben er eigenlijk mee gestopt dat soort dingen op mijn profiel te zetten, want het wordt zo onoverzichtelijk en ik houd juist van overzichtelijkheid. (x


    Felix

    jeeeee.
    IK HEB GEWONNEEEEEN! :D
    haha. en het begon idd alledrie met een c. xd


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Yay, derde :)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz