• Hey TH-fans =)

Ik schrijf een klein wedstrijdje uit voor de schrijfgraage mensen onder ons ^^ Stel: Jij bent een doodgewoon meisje van 17 jaar, je hebt geen thuis, je gaat amper naar school. Op een dag wordt Tom Kaulitz omver gereden door een auto... . En nu mensen: vul maar lekker verder aan :D er is geen maximum qua pagina's en de wedstrijd loopt tem 6 maart 2011 dus lekker posten maar! ^^ Het doel is: zo origineel mogelijk dus bijvoorbeeld een strip tekenen met tekstballonen is toegestaan =) oh ja ps ^^ : de uitslag wordt bekend gemaakt op zondag 13 maart 2011 ^^

Liefs Ange

Eventueel nog vragen? Aarzel niet om mij te mailen!

Lijstje met jury:
    -Ikke xD
    - Animale xD (thanks girl xD)

Wie nog bij de jury wilt, mail mij gerust! =)

[ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 20:18 ]

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

Animale schreef:
    (...)
    Alle opdrachten moeten pas binnen zijn op 13 maart, dus je hebt toch nog even tijd?

ow, ik dacht dat jullie ze op 13 maart gingen beoordelen en dat ze op 6 maart moesten worden ingeleverd...

Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

Careless schreef:
    (...)
    ow, ik dacht dat jullie ze op 13 maart gingen beoordelen en dat ze op 6 maart moesten worden ingeleverd...

Oh! Ja sorry, ik had me even vergist! Ja 6 maart moeten de opdrachten idd binnen zijn. Voor uitstel moet je bij AngeeXx zijn.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Maar het moet dus creatief zijn. Maar mag je ook gewoon 'normale' tekst schrijven, of krijg je dan minder punten?

Felix

Hier is nogmaals de link van mijn verhaal.. ;D
    ik stuur hem ook wel even naar de jury op. ;D
    Bedankt dat ik wat uitstel had gekregen!
    Something I never expected. [tomkaulitz]

wanneer krijgen we de uitslag? ;]

Careless schreef:
    wanneer krijgen we de uitslag? ;]

Waarschijnlijk maandag of dinsdag, omdat ons jurylid Animale weg moest dus jaaa (':

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

AngeeXx schreef:
    (...)

Waarschijnlijk maandag of dinsdag, omdat ons jurylid Animale weg moest dus jaaa (':

oke, ik kijk er al naar uit! ;d

O ja, linkje
    x)

Felix

Last But Not Least (hopelijk) hier is mijn hoofdstukje:
    TH~ In Memoriam

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Vanavond sluit de wedstrijd definitief af (: morgen valt de beslissing (: sorry dat het zo laat is maar enkele mensen hadden uitstel gevraagd en ik vind dat die evenveel recht hebben op een kans als de andere (: dus mensen, je hebt de kans nog om iets in te zenden, grijp die kans dan ook! (Y) Vanavond begin ik de andere hoofdstukjes te lezen aangezien ik gisteren 100-dagen had, euhm het is een beetje te bont geworden om nu te lezen(nerd)

krijgen we de score nog?

Confringo schreef:
    krijgen we de score nog?

Ik heb mijn uitslag al, ik wacht nog op die van mijn juryleden, als ik ze niet heb tegen woensdag beslis ik alleen (:

AngeeXx schreef:
    (...)

Ik heb mijn uitslag al, ik wacht nog op die van mijn juryleden, als ik ze niet heb tegen woensdag beslis ik alleen (:

oké

Weet je nog, toen we dit moesten inleveren, en onze haren nog niet grijs waren? XD

Just kiddin'. Maar serieus. Ik ben nieuwsgierig!

Felix

het is nu woensdag.. -hinthint-