• Een vrieendin van mij, had kanker. En toen ze dat had, ben ik eigenlijk niet naar dr toegegaan, ik ben vergeten dr een kerstkaart te sturen, en tjah, ik was eigenlijk nogal een bitch :'D
    Nu houd ze een feest, en ze heeft me uitgenodigd, hoe kom ik dr weer onder ogen :'d en wat moet ik tegen dr zeggen..?

    Koop een geweldig cadeau voor haar en zeg sorry


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Koop een geweldig cadeau voor haar en zeg sorry

    VIPpas schreef:
    Koop een geweldig cadeau voor haar en zeg sorry


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    VIPpas schreef:
    Koop een geweldig cadeau voor haar en zeg sorry


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    VIPpas schreef:
    Koop een geweldig cadeau voor haar en zeg sorry


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat is wel heel lullig van je. Maar ja, gewoon naar dr toe gaan en zeggen dat het je heel erg spijt, en hopen dat ze t je vergeeft he.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Whaha, en iedereen gaat weer quoten :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    passerPUNT schreef:
    Whaha, en iedereen gaat weer quoten :')


    Mij weer het


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou al je zakgeld bij elkaar rapen en het cadeau wat ze áltijd al wilde hebben kopen.
    Natuurlijk krijg je daar jullie band niet goed mee, maar het staat wel netjes.
    Je moet iniedergeval komen, dat is al een gebaar van ; ik mag je.
    Oke, ik ben dus heel erg slecht in tips haha.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    VIPpas schreef:
    Koop een geweldig cadeau voor haar en zeg sorry


    Don't dream your life, but live your dream!

    Reasons schreef:
    Ik zou al je zakgeld bij elkaar rapen en het cadeau wat ze áltijd al wilde hebben kopen.
    Natuurlijk krijg je daar jullie band niet goed mee, maar het staat wel netjes.
    Je moet iniedergeval komen, dat is al een gebaar van ; ik mag je.
    Oke, ik ben dus heel erg slecht in tips haha.


    Jaa ik weet niet wat ze wil hebben xD
    maar sorry zeggen lijkt me nogal duidelijk jah

    Ik zou er heen gaan :'D Ook omdat je juist tijdens het ziek-zijn van haar, haar niet hebt bezocht 'nzo o_o *Denkt aan SIRE reclames*


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat is wel erg lullig. maar je kan het vast wel goed met haar maken.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik zou eerst van tevoren mijn excuses maken, voordat ik naar dat feest zou gaan. Eerst maar eens goed uitpraten.

    Later kun je altijd nog een geweldig cadeau kopen. Ik vind eigenlijk dat je zoiets niet echt kunt afkopen met een cadeau.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    Ik zou eerst van tevoren mijn excuses maken, voordat ik naar dat feest zou gaan. Eerst maar eens goed uitpraten.

    Later kun je altijd nog een geweldig cadeau kopen. Ik vind eigenlijk dat je zoiets niet echt kunt afkopen met een cadeau.

    Dat vind ik ook. En dan inderdaad vantevoren, zodat het feest ook echt een feest wordt. Als je het vantevoren doet, vind ik het ook iets netter staan. Op een feest hoor je lol te maken en vrolijk te doen met z'n allen. Om dan een ruzie uit te gaan praten, vind ik een beetje raar. Dus inderdaad van tevoren. En haar dan vanaf nu wel bijstaan :')


    To live would be an awfully big adventure