• Ik ben ongeveer een maand 'bezig geweest' met een jongen. Één van de problemen is dat hij 5 jaar, 10 maanden en 9 dagen ouder is. Uiteindelijk is hij ook mijn vriendje geworden, maar na 4 maanden ging het weer uit.
    redens:
    1) hij had met iemand anders gezoend
    2) hij negeerde me
    3) hij hield niet meer van me
    4) blijkbaar belde ik te vaak enz
    5) hij was veel te oud. (of ik te jong, ligt eraan hoe je het bekijkt)
    dat het uitging, is nu iets meer dan een half jaar geleden, en ik heb ondertussen weer 2 vriendjes gehad. allebei was ik niet echt verliefd. met één ervan, ben ik zelfs verder gegaan, en ik heb er eigenlijk heel erg spijt van. Het ging gewoon super snel en ik had niet door waar ik mee bezig was.
    maar nu is het een jaar geleden dat ik begon met met hem 'bezig zijn' en ik begin mijn ex (die van 6 jaar ouder) super erg te missen. nu is het probleem dat mijn vriendinnen denken dat ik al over hem heen ben, en ze vinden het helemaal raar dat ik nu weer zo veel over hem praat en zo depressief ben all the time... any help?


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Vertel eerlijk dat je hem weer mist, en vraag of ze je eventueel kunnen helpen met hem te vergeten door leuke dingen te gaan doen. Er zijn nog zat leuke jongens. (:


    your eyes are like stars in the night.

    @Poseidon
    ja dat kan ik best proberen, maar dan kijkt de één me op zo'n jeweetwelmanier aan, en de ander zegt dat hij lelijk was en dat ik te goed voor hem ben (not dus) en de ander begint kei hard te lachen en dan heb je nog degene die zegt dat ik me op andere dingen moet focussen terwijl zij alleen maar met háár liefje bezig is... dat is echt het enige waar ze aan denkt!


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    je vriendinnen proberen je alleen maar te helpen om over hem heen te komen (klopt deze zin??)
    en misschien moet je ondertussen andere jongens daten...
    i don't know


    Keep calm, fake a smile and move on

    Geef toe dat je hem mist, en probeer hem te vergeten, ga uit met je vriendinnen en date met nieuwe jongens


    Me so good.