• Jaa, i did, en mijn eerste zoen nog wel ^^
    en een kwartier later ook nog met een jongen.

    Ik vond het wel grappig. Ik zou het zo nog een keer doen.

    Wie van jullie heeft ook (als meisje) met een meisje gezoend ?

    (by the way: ik ben bi)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 17:58 ]

    Weetje, prima wat je doet sorry maar echt sorry ^^


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Echt, jij zoekt ruzie met die vriendin.
    en je bent een afgelikte boterham.
    en ieder meisje dat ie leuk vindt? je bedoeld ieder meisje waar ik sex mee kan hebben of zoenen zoen of neuk ik.


    C'mon, dat je haar een afgelikte boterham vindt is nu wel duidelijk. Je kan het wel blijven zeggen, maar dat veranderd niets.

    OT: Ik snap niet waarom iedereen er zo'n probleem van maakt. Ik bedoel, jullie hoeven die jongen toch niet te zoenen? Jeez, laat haar dat toch lekker doen als ze dat wil. Ik bedoel, ik zou dat zelf ook niet doen, maar ik ga haar nu ook niet helemaal afbranden. Het heeft toch geen nut, want door haar af te zeiken wordt het heus niet teruggedraaid of zo. @Topic verder: Nee, ik heb nog nooit met een meisje gezoend en dat ben ik ook niet van plan. (:

    ehm nou op de basisschool? Maar nee niet echt serieus ofzo

    nee niet met tong dus :x

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 18:30 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik heb niet gezegd dat je liegt? Ik geloof je wel hoor. Ik bedoel alleen dat ik het niet echt logisch vindt dat je met een jongen gaat zoenen, terwijl je net met iemand anders hebt gezoend, en hij ook nog eens een vriendin heeft.

    Hij zoende mij, hij is niet trouw aan zijn vriendinnen en hij heeft een knipperlicht relatie met dat meisje. En zij zegt ook dat ze hem niet 100% vertrouwd.

    Incognito schreef:
    (...)

    Wacht wacht wacht..
    Je wilt het proeven maar daarvoor wist je al dat je niet tegen alcohol kan o-O hoe zit dat

    Ik kan niet tegen alcohol, maar een druppel kan heus wel.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Oke nu vind ik je echt een slet, en gemeen,
    hij heeft een vriendin ja, blijkbaar heb jij geen gevoelens.

    Sorry dat ik het zeg, maar het kan me srsly niet schelen wat er van me gedacht word.

    Beste allemaal,
    Ik snap heel goed dat het enige gevoelens bij jullie opwekt maar om elkaar nou te gaan afkatten?
    Natuurlijk mag je een mening hebben maar probeer er geen ruzie van te maken.
    Dat je het er niet mee eens bent kan ik begrijpen en als je, je een keer niet kan inleven is dat ook geen probleem,
    maar negeer het dan liever, ruzie lost niets meer op, 'het kwaad is al geschied'.


    Life is hard and then we die

    Ik neem je niks kwalijk hoor haha (krul)


    -

    I kissed two girls.. zat ooit wel te twijfelen aan mijn geaardheid, ik denk ook dat iedereen wel een beetje bi is diep van binnen, maar ik heb nu een hele lieve vriend waar ik hopelijk heel mijn leven bij blijf.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    [...]
    OT: Ik snap niet waarom iedereen er zo'n probleem van maakt. Ik bedoel, jullie hoeven die jongen toch niet te zoenen? Jeez, laat haar dat toch lekker doen als ze dat wil. Ik bedoel, ik zou dat zelf ook niet doen, maar ik ga haar nu ook niet helemaal afbranden. Het heeft toch geen nut, want door haar af te zeiken wordt het heus niet teruggedraaid of zo. @Topic verder: Nee, ik heb nog nooit met een meisje gezoend en dat ben ik ook niet van plan. (:

    Mee eens ja :]


    No growth of the heart is ever a waste

    KimCollapse schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg, maar het kan me srsly niet schelen wat er van me gedacht word.

    Dat had ik al door (;

    &
    je praat er zo trots over, ben je blij dat je een slet bent?


    Me so good.

    Lol.. Dus dat meisje begint aan een relatie met een jongen die ze 100% niet vertrouwt.. Dat vind ik eigenlijk nog kanslozer dan met een jongen zoenen die een vriendin heeft XD

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 18:30 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    idc. ;x
    en nee ik heb nog nooit een meisje gezoend.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 18:31 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben ontgroent door een meisje. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb nog nooit gezoend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    nog nooit. ook nog nooit gezoend.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    LALALALALA schreef:
    Lol.. Dus dat meisje begint aan een relatie met een jongen die ze 100% niet vertrouwt.. Dat vind ik eigenlijk nog kanslozer dan met een jongen zoenen die een vriendin heeft XD
    Weetje, het klinkt misschien gek, maar niemand is voor de volle 100% te vertrouwen. Dat heb ik nu wel geleerd na mijn voorgaande relaties.


    Life is hard and then we die