• Ohana • Gerard Piqué

    'Ohana means family. And soon enough, you'll be a part of mine.'

    Xavier Hernàndez Creus werd voetballer en verhuisde van Terrassa naar Barcelona. 
    Anouk Hernàndez Creus werd straatmuziekante en verhuisde van Terrassa naar Honolulu. 

    Het WK voetbal staat voor de deur en de jongens van het Spaanse voetbalteam gaan op voetbalstage. Als afleiding krijgt iedereen vrouwelijk gezelschap. Voor de meeste zijn dat de vrouwen of vriendinnen. Alleen voor Xavier Hernàndez aka Xavi is er geen vrouwelijk gezelschap. Vincente Del Bosque krijgt het voor elkaar om Anouk, Xavi's jongere zus te bereiken en haar mee te krijgen op stagekamp. Anouk wordt dé belangrijkste schakel van heel het kamp. Ze zal haar gebroken relatie met haar broer moeten herstellen, en ze zal onbedoelt relaties versterken tussen de WAG's van haar voetbalvrienden. Jammer genoeg heeft Anouk de pech dat liefde niet controleerbaar is tegenwoordig.

    'Family means that nobody gets left behind.'


    Rollen:
    Vrouw Iker Casillas |
    Vriendin Victor Valdés |
    Vrouw Pepe Reina
    Vriendin Gerard Piqué
    Verloofde Sergio Ramos |
    Verloofde Álvaro Arbeloa |
    Vrouw Carles Puyol
    Vrouw Andrés Iniesta
    Vrouw Xabi Alonso |
    Vriendin Cesc Fàbregas ||
    Vriendin Sergio Busquets
    Vriendin Bojan Krkiç ||
    Verloofde Fernando Torres |
    Vrouw David Villa ||
    Verloofde Fernando Llorente
    Vriendin Jesús Navas
    (De streepjes achter de namen zijn om aan te duiden hoeveel er al voor die voetballer hebben ingevuld. Je kan nog altijd invullen voor iemand die al één of meerdere streepjes achter zijn naam heeft staan.)

    Informatie:
    Rol:
    Volledig naam:
    Leeftijd:
    Nationalteit:
    Familie: gescheiden ouders, broers, zussen,..
    Uiterlijk: Foto + uitgebreidde beschrijving. Foto wordt in de inleiding gebruikt.
    Karakter: Uitgebreid. Uiteenlopende karakters graag!
    Relatie: Kinderen,..
    Kan het niet hebben met WAG van: [voetballer]
    Kan het niet hebben met: [voetballer] niet dezelfde als hierboven!
    Werk/Studies:
    Hobby's: 
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 17:02 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Century schreef:
    (...)
    WOAH, KAN IK DIE DAN NOG INVULLEN? :d
    Toerlijk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Toerlijk (:

    YESSSSS LYNN IK HOU VAN JE
    -vult in-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Vriendin Gerard Piqué
    Volledig naam: Morena Parados Rodriguez
    Leeftijd: 22
    Nationalteit: Spaans
    Familie: Iedereen in haar familie leeft nog; alleen haar jongere broertje ligt in het ziekenhuis met een onbekende ziekte
    Uiterlijk: Morena heeft mooie lange bruine haren. Vaak draagt ze het los. Ze heeft een mooie bruine getinte huid en mooie bruine grote ogen. Ze heeft mooie dunne wenkbrauwen. Ze heeft een perfect neusje, niet te groot niet te klein. Ook heeft ze mooie volle lippen. En als ze die opent komen er twee perfecte rijen witte tanden tevoorschijn. Ze heeft een mooi lichaam, en is 1,80 lang. Daar heeft ze echt een hekel aan, aan dat lang zijn. Ze houdt van jurkjes, veel jurkjes. Ze draagt ze dag en nacht. Verder houd ze ook van veel accessoires. Ze draagt altijd een beetje make-up niet te veel, niet te weinig. Ze draagt vaak platte schoenen, zodat ze niet nog langer wordt.
    Karakter: Ik haat karakters (cat) Morena ziet het beste in iedereen, behalve de mensen die ze niet mag. Dat zijn er dan niet zo veel; misschien een handje vol. Verder is ze altijd aardig voor kinderen en dieren. Ze wordt snel boos op mensen die liegen; vooral als het haar beste vriend(inn)en zijn die tegen haar liegen. Voor de mensen die ze lief heeft doet ze alles. Ze is enorm lief voor mensen die ze niet kent. Ze vertrouwd niet heel snel iemand. Ze is ook heel onhandig maar heeft veel geluk.
    Relatie: Morena en Gerard hebben geen kinderen; Morena vindt het jammer maar ze kan er mee leven.
    Kan het niet hebben met WAG van: Andres Iniésta
    Kan het niet hebben met: Xabi Alonso
    Werk/Studies: Morena geeft les op een basisschool naast Camp Nou; daar heeft ze Gerard ontmoet.
    Hobby's: Morena houdt erg van tekenen en schilderen omdat ze daar haar gevoelens in kan stoppen. Zelf schrijft ze ook liedjes en zingt ook. Verder kan ze prachtig piano spelen.
    Extra's: Morena heeft een klein pantertje met de naam Balou.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @Elena; Sorrryyyyy =$ Ik was er vergeten bij te zetten dat ik liever geen zachtaardige vriendin voor Gerard heb =$ Omdat ze toch ex wordt :X


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ach boeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend een zachtaardig persoon kan ook een ex worden?
    worden het geen we-blijven-wel-vrienden-ex? :d


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    Ach boeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend een zachtaardig persoon kan ook een ex worden?
    worden het geen we-blijven-wel-vrienden-ex? :d
    Ik denk van niet (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Vriendin Bojan Krkic
    Volledig naam: Mercedes Cameron Bentley
    Leeftijd: Twintig
    Nationalteit: Schots, hierdoor praat ze ook met een apart accent.
    Familie: Mercedes' ouders zijn nog bij elkaar. Ze heeft een tweelingbroer, Alex. Ze zijn niet erg close, omdat Alex vooral erg veel bezig is met mijn football carrière. Bij de Bentley's woont oma Bentley ook, de moeder van Mercedes' vader. Ze is erg oud en opa Bentley is al een lange tijd geleden overlede. Hierdoor kon ze niet meer voor zichzelf zorgen en ze wilde sowieso niet naar een verzorghuis voor oudere, omdat ze zich daar nog te jong voor voelt. Mercedes doet redelijk veel met haar oma, omdat het gewoon een schat van een vrouw is.
    Uiterlijk: Mercedes is iemand met een lief en zachtaardig gezicht. Ze heeft lange blonde haren tot bijna de helft van haar rug. Vaak heeft ze haar haren in een lange vlecht zitten of een half uitgezakte paardenstaart. Ze heeft groenige ogen, die niet erg groot of klein zijn. Haar ogen vallen niet erg op, maar dat maakt voor haar ook niet erg uit. Ze draagt er wel make-up om heen, maar meestal niet te veel. Ze heeft redelijk rode lippen van zichzelf en de vorm is gewoon redelijk normaal. Ze is lang en erg slank. Ze draagt graag redelijk blote kleding, maar niet op een sletterige, goedkope manier. Ze ziet er vaak sexy en gewaagd uit, wat de meeste jongens wel kunnen waarderen.
    Karakter: Mercedes is het domblondje van het stel. Ze komt altijd aanzetten met onnozele en domme opmerkingen ,terwijl ze het zelf niet eens door heeft. Ze weet bijvoorbeeld niet eens hoe ze een computer aan moet zetten, waardoor veel mensen vaak om haar moeten lachen. Mercedes doet het niets omdat ze vaak niet eens door heeft dat ze om haar lachen en dat ze haar uitlachen, omdat ze het vaak gewoon als een binnenpretje opvat. Ze is wel iemand gezelligs in omgang en ze maakt graag een feestje van iets. Ze vindt dat ze geen hersens nodig heeft om vrienden te kunnen maken, en dat blijkt ook duidelijk bij haar te zijn. Ze heeft ontzettend veel vrienden, omdat ze echt heel erg gezellig en lief is. Ze moet ook altijd alles uitproberen en ze is niet bang om haar handen vies te maken.
    Relatie: Mercedes en Bojan hebben pas twee maanden een relatie.
    Kan het niet hebben met WAG van: Gerard Piqué
    Kan het niet hebben met: David Villa, ze denkt namelijk dat hij een robot is.
    Werk/Studies: Op het moment werkt ze niet en studeert ze ook niet, omdat ze pas net van de middelbare school af is.
    Hobby's: Mercedes is al sinds haar elfde erg actief geweest met cheerleaden, hierdoor is ze ontzettend lenig en sterk geworden. Ze doet dit nu nog steeds
    Een beetje kort, maar ik moet gaan trainen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MOCMOC schreef:
    (...)Ik denk van niet (:

    ach dan wordt het toch een gewone ex -gayhand-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bij die titel moet ik denken aann Lilo & Stitch :9~ nee, ik denk dat t een mooi verhaal wordt. Ga 't zeker lezen!

    awakening schreef:
    Bij die titel moet ik denken aann Lilo & Stitch :9~ nee, ik denk dat t een mooi verhaal wordt. Ga 't zeker lezen!

    dat dacht ik eerst ook :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet Jesús nog goed invullen , maar dat lukt vandaag niet meer. ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    awakening schreef:
    Bij die titel moet ik denken aann Lilo & Stitch :9~ nee, ik denk dat t een mooi verhaal wordt. Ga 't zeker lezen!

    Haha, ik ook!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Moet je echt voor iedereen een rol hebben? Dat ga je nooit redden denk ik, want sommige zijn niet zo leuk, savvy? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Moet je echt voor iedereen een rol hebben? Dat ga je nooit redden denk ik, want sommige zijn niet zo leuk, savvy? :Y)
    Oneens, ze zijn allemaal leuk.. Ö


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Oneens, ze zijn allemaal leuk.. Ö


    Haha, dat blijkt wel te zien aan de rollen, loool.
    Maar ik denk - mijn mening dan- dat als je zo veel rollen gebruikt, dat je dan zo veel mensen moet gebruiken. Oooooooooooof dat heb ik? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking