• Ik zoek zeg maar een 'persoon' in een plaatje, iedereen doe the tmaar het is een beetje lastig uit te leggen. Zoals bijvoorbeeld heb je iemand in je verhaal, en die zet je in je cover als Taylor Swift bijvoorbeeld (:

    Nu zoek ik een plaatje als Delano:

    Renesmee en Jacob hebben een zoon gekregen: Domenico, een weerwolf/vampier, en echt een heel klein beetje mens. Dan trouwt hij met Julia, (1ste deel van de story maar dat boeit neit), en die krijgen een tweeling; Caty en Delano. Delano is een weerwolf, en een beetje vampier.

    Uiterlijk: Zwart/Bruin haar, boeit nietzoveel, best gespierd, maar wel ontzettend lief, rond de 16.

    Dus: Ik zoek een plaatje die op hem lijkt ongeveer, om een cover te maken. Hoop dat jullie het snappen!xxx


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Een beetje een Seth idee? (A)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    weheartit.com

    Waarop moet ik dan zoeken? (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Up!_O__O_


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    Waarop moet ik dan zoeken? (:


    Je typt bij zoek bijvoorbeeld Boy in en dan zullen er wel genoeg foto's uitkomen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    SmexyBieber schreef:
    weheartit.com


    Shoganai i ne~

    http://jelenathevampire.tumblr.com/post/2859722809
    Bijvoorbeeld? Dat was toch waaraan ik dacht toen je zei een beetje Seth-achtig, want bij 'een beetje weerwolf en een beetje vampier' kan ik me niet veel voorstellen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 20:16 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.