• Ik heb een vriendje, superleuk, maar nou moet ik binnenkort zijn ouders ontmoeten! O.o ik weet bijGod nie wat ik aan moet, en wat ik moet zeggen.. iemand tips? x


    Turn it up! *

    Gewoon jezelf zijn, dat werkt sowieso het beste.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    jezelf zijn, dan krijgen ze tenminste de indruk wie je echt bent.


    Don't dream your life, but live your dream!

    gewoon relaxen


    Ligt and Darkness are both very different..

    Jezelf zijn, zo eng is het niet :'D


    -

    Zoals iedereen al zegt, wees jezelf! Het zal wel meevallen :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    relax ze moge u vast wel en zo ni pech voor ulder ea xD
    ma serieus da komt wel goe wees gwn uzelf


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Oeh spannend zeg :)

    Gewoon jezelf zijn, laat zien op wat voor leuke meid hun zoon gevallen is. Probeer intresse te tonen in zijn ouders en als ze iets vertellen erop door te vragen en probeer ook open over jezelf te zijn. Als je even niks weet te zeggen. Probeer dan iets over hun intrieur te zeggen, dat ze een goede smaak hebben ofzo, of dat je die ene kast heel mooi vind. Dat verbreekt een stilte en meestal vatten ze het op als een compliment ;)
    Maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen hoor!
    Succes (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoals je je anders kleed. Het valt echt wel mee hoor. ^^

    Het is niet zoals in de films. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wees niet verlegen xd haha ok dat is gwn onmogelijk ;P

    Maar gewoon jezelf zijn, gewoon allerdaagse kleding aan doen. Dus geen galajurk, tenzij je dat elke dag aan doet natuurlijk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you