Een Belg, een Duitser en een Fransman zitten in een luchtballon. -ben zelg belg but so what- Die Belg vraagt aan die Duitser, "Durf jij een horloge naar beneden te laten vallen?" "Ja." Antwoordt die Duitser en die laat een horloge vallen. Die Duitser vraagt aan die Fransman, "Durf jij een schoen naar beneden te laten vallen?" "Ja." Antwoordt die Fransman en die laat een schoen naar beneden vallen. Die Fransman vraagt aan die Belg, "Durf jij een bom naar beneden te laten vallen?" "Ja." Antwoordt die Belg en die laat een bom naar beneden vallen.
Later komen ze alle drie beneden terug aan en ze treffen een huilend kind aan. Nieuwsgierig vraagt die Belg aan dat huilend kind wat er scheelt. Die antwoordt in volle tranen, "Ik heb van God als straf een horloge op mijn hoofd gekregen." Ze stappen verder waar ze nog een ander huilend kind aantreffen, weer kunnen ze hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt deze keer de Duitser aan dat kind wat er scheelt. "Ik heb van God als straf een schoen op mijn hoofd gekregen." Antwoordt die ook huilend. Rustig stappen ze verder waar ze iemand aantreffen die bijna stikt van het lachen. "Waarom lach je zo?" Vraagt die Fransman. Dat kind antwoordt, "Wel, ik was bij de dokter, ik liet een scheet en heel dat huis ontplofte!"
De eerste keer dat ik deze mop hoorde ging ik helemaal out! That was yeaaaaaaaaaaaars ago and I still like it!
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.