• Ik kan nergens inloggen via Internet want dat kom ik gewoon weer op de inlogpagina terecht. Dus heb ik nu firefox gedownload, maar dit ding is zwaar irritant.

    Weet iemand hoe ik weer gewoon via internet kan inloggen?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 0:09 ]


    --

    BAM schreef:
    (...)

    Ken jij mij in RL? NEIN
    Nee, dus hoe ik me gedraag op het internet is niet hoe ik me buiten gedraag. ;P

    Het boeit me niet hoe jij je in RL gedraagt, ik irriteer me op QUIZLET aan je. En als ík me aan iemand irriteer, dan moet er toch wel wat aan de hand zijn? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik ga nog een lolly halen iemand ook nog een?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Islander schreef:
    (...)
    Sweet ;p
    Hahaha, dan geef je nu het goede voorbeeld door offtopic te gaan. ;p Niemand weet eigenlijk nog waar het topic over gaat... 8D


    Geeft zoete popcorn extra large, er spelen 2 verschillende dingen af de ruzie tussen gaby en arta en het popcorn vrouwke


    (Be)lieve in (you)rself

    Islander schreef:
    (...)
    Sweet ;p
    Hahaha, dan geef je nu het goede voorbeeld door offtopic te gaan. ;p Niemand weet eigenlijk nog waar het topic over gaat... 8D

    over internet. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Yousef schreef:
    (...)

    Ik vroeg al of je zoete of zoute wou maar je gaf geen antwoord

    Ik ben nogal traag, traag geboren, altijd traag geweest, zo ben ik... x)
    @VIPpas, sure. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    VIPpas schreef:
    ik ga nog een lolly halen iemand ook nog een?

    Ja doemaar, van dit geruzie krijg ik trek.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Het boeit me niet hoe jij je in RL gedraagt, ik irriteer me op QUIZLET aan je. En als ík me aan iemand irriteer, dan moet er toch wel wat met mij aan de hand zijn? ;x


    Jaa inderdaad met jou.


    --

    VIPpas schreef:
    ik ga nog een lolly halen iemand ook nog een?


    ik ik -springt met vinger in de lucht- ik ik


    (Be)lieve in (you)rself

    gaby, ik wil niet lullig doen, maar vorige week -of 2 week geleden- irriteerden heel veel zich aan jou. ;x


    Life is a beautiful struggle

    geeft: islander, charissa en Gaby een loly


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    ik ga nog een lolly halen iemand ook nog een?


    Jah ;D heb ik iets om op te zuige ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yousef schreef:
    (...)

    Geeft zoete popcorn extra large, er spelen 2 verschillende dingen af de ruzie tussen gaby en arta en het popcorn vrouwke

    Ik moet de ruzie ook nog kunnen volgen, vandaar dat ik later antwoord. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -pakt zelf zak barbeque ham want lust geen popcorn en drinkt ondertussen rooie drink-


    (Be)lieve in (you)rself

    Islander schreef:
    (...)
    Ik moet de ruzie ook nog kunnen volgen, vandaar dat ik later antwoord. (krul)
    Ok


    (Be)lieve in (you)rself

    ILOVERUBEN schreef:
    gaby, ik wil niet lullig doen, maar vorige week -of 2 week geleden- irriteerden heel veel zich aan jou. ;x


    Ik snap het nu wel, ik irriteer me ook vreselijk aan haar. Het zou mooi zijn als ze een permanente ban kreeg, Q zou een stuk vrolijker worden.


    --