• Ik ben een hele lange tijd niet op Quizlet geweest, dus kunnen jullie me vertellen wat er zoal gebeurd is?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zoals altijd een paar ruzie die weer goed zijn/dood zijn gebloed. Een paar hypen,het gebruikelijken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ehh, we hebben columnisten. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hangt er vanaf wat lang is.(krul)
    maar onlangs is quizlet gecrashd en toen was er algemene paniek omdat alle hoofdstukken verdwenen waren.


    effort never betrays you

    January schreef:
    Hangt er vanaf wat lang is.(krul)
    maar onlangs is quizlet gecrashd en toen was er algemene paniek omdat alle hoofdstukken verdwenen waren.


    Volgens mij september ... en daarna ben ik nog héél weinig op Q geweest, gewoon één keer. Ik ben gewoon niet zo actief geweest.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 22:59 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Volgens mij september ...

    Ja, dat is wel even inderdaad.
    Zoals hier al wel verteld, de columnisten, er is een mod gestopt (misschien was je er toen nog), talloze ruzietjes.
    En die crash was vorige week (:
    Achja, leuk dat je terug bent.:Y)


    effort never betrays you

    January schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel even inderdaad.
    Zoals hier al wel verteld, de columnisten, er is een mod gestopt (misschien was je er toen nog), talloze ruzietjes.
    En die crash was vorige week (:
    Achja, leuk dat je terug bent.:Y)



    Dankje. Ik heb al in mijn vorige reactie gezegd dat ik maar een paar keertjes online kwam. Maar de maand januari heb ik gemist.

    En blijkbaar is daar veel gebeurd.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 23:02 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)


    Dankje. Ik heb al in mijn vorige reactie gezegd dat ik maar een paar keertjes online kwam. Maar de maand januari heb ik gemist.

    En blijkbaar is daar veel gebeurd.

    Achja, dan ben je nu in ieder geval terug op de hoogte.(krul)


    effort never betrays you

    January schreef:
    (...)
    Achja, dan ben je nu in ieder geval terug op de hoogte.(krul)


    Haha ja. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.