• Mijn nieuwe stopwoordje :9~
    Het kwam in me op en ik vond het leuk :9~

    Naja, ik dacht vandaag zo "Oooh eindelijk weekend, kleedgeld KOPEN KOPEN KOPEN :9~" Kom ik thuis, wat heb ik gekocht? Drinken voor school en een pizza als avond eten, lekker sneu Sev x'3

    Nog iets anders, ik zit nu bijna een jaartje op Q, en vandaag word mijn eerste nachtelijke bezoek aan Q, weer zo' sneue actie x'd

    Mammie en dr vriend zijn naar een feest en komen pas laat terug, en moi heeft een lekkere warme pizza -Zelf in de over gedaan goewd hea?- een kast vol lekkers en de computer! :9~


    Wie gaat er vanaaf nog meer iets leuks doen?/Wie is er vandaag ook zo sneu bezig geweest? x'3

    mijn ouders zijn ook naar een feestje xD en die komen ook laaat thuis ='D


    Shoganai i ne~

    Ik was zo sneu dat ik zelfs naar de opendag van me eigen school ging -het was best wel leuk- en MiepMiep doet me denken aan Phinius en Ferb

    Ik ga straks zelf naar een feestje, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn ouders zijn ook al weg xD Hebben al die ouders stiekem vandaag afgesproken ofzo?

    Ik heb lasagne gegeten, alleen niet zelf in de oven gestopt, en ik heb nog poffertjes als ik honger zou krijgen xd en ik ga tv kijken denk ik en quizletten :p


    “Love is a contradiction.”

    mijn moeder is ook naar een feestje! dus ik ben nu ook lekker alleen thuis met mijn broertje, maar die gaat toch vroeg op bed.


    Even a white rose has a black shadow.

    MiepMiep onze ouders zijn gewoon de PartyAnimal een het uithangen
    Iewl, ik zie mn ma al schuren ;;

    ik ga morgen cakejes bakken met mijn vriendin.
    voor de rest was ik heel sportief. ik heb mijn volleybal wedstrijd gewoonnen.
    en nu moet ik leren !
    ..
    zoo kut .