• Acteur Rupert Grint is zijn haarkleur meer dan beu. De 22-jarige Engelsman zegt in de Daily Star dat het tijd is voor een nieuw kapsel.
    Grint is aan de zijde van Emma Watson en Daniel Radcliffe te zien in de Harry Potter-films. De jongeman valt erg op door zijn rosse dak.
    "Ik ga het verven, of ik scheer het er allemaal af. Mensen herkennen me alleen maar aan mijn haarkleur. Ik ben dus absoluut toe aan verandering", klinkt het.

    Ik zou het echt jammer vinden als hij het echt zou doen. Ik vond zijn haar altijd mooi én zeker de kleur, hopen dat iemand hem tegenhoud (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Nouhou, dat maakt hem juist zo cool


    I'm in love with you and all your little things

    Neee,zonde weet iemand die niet trots is op het mooie rode haar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als hij iets aan zichzelf wil veranderen, is er toch niemand die hem tegenhoudt? Daarbij, dat lieve rode haar groeit toch wel weer aan.
    Maar ja, het staat hem wel heel lief <3


    Felix

    Awh, neee. Hij moet een ginger blijven, want dat staat hem zo schattig. :3

    Genius schreef:
    Noooooooooooooo (huil)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Animale schreef:
    Dan nog liever verven dan alles er af.

    Ik vond die kleur juist zo goed bij hem staan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, inderdaad! Het is een hele leuke jongen en hij moet trots zijn op die haarkleur! Niet veel mensen hebben dat. En ik heb nu een crush, ook met rood haar, die heel erg op Rupert lijkt. Dus ik zeg nu als ze vragen hoe hij eruit ziet: Ja, hij lijkt op Rupert Grint! :P Als hij zijn haar eraf haalt of een andere kleur geeft, kan ik dat ook niet meer zeggen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ohhh wat zou dat jammer zijn! verandering is ook altijd wel leuk, maar ook wel jammer :(


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16