• de titel zegt het eigenlijk al he

ik reed vandaag naar paardrijden op de fiets en moest een spoorweg overgang over steken en net toen ik echt net toen ik erover heen was kwam de trein van een x schrik je al flink
    maar toen ik na de les weer terug reed naar huis was het zelfs met de tijd nog closer

ik reed er net op toen de lichten aangingen en de sirenes- of heten die dingen afgingen ik fietste als een gek en gelukkig net toen ik erover was kwam de trein achter me langs geraast ik was blij toen ik thuis was lekker veilig het was beide xren een kwestie van seconden echt

bij ouders

gr Misserrin

iemand kleineren online is ook pesten!!!

Whooow.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik volg et niet..
    Hoorde je bellen al voordat je er overheen was? of was je op et spoort en gingen die bellen?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Misserrin schreef:
    (...)

nee was te blij dat ik het er levens van af had gebracht

:)

hoe weet je dan dat hij je nog maar net niet raakte ?
    van schrik zou je toch zowiezo achter je kijken ?
    als er een vliegtuid langs vliegt.
    bereikt het geluid je pas als hij al meters verder is.
    misschien kwam het geluid zo hard, dat je dacht dat hij dicht bij was..
    ik geloof er niet veel van.
    gewoon uitkyken.

Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

Hel schreef:
    waarom stop je dan ook niet gewoon in plaats van er snel voor langs te fietsen?!

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Hel schreef:
    waarom stop je dan ook niet gewoon in plaats van er snel voor langs te fietsen?!

Hope goes lost but never dies.

Amistad schreef:
    Ik volg et niet..
    Hoorde je bellen al voordat je er overheen was? of was je op et spoort en gingen die bellen?

ik was de eerste er net over een de 2ex er nog op toen ze gingen

Misserrin schreef:
    (...)

ik was de eerste er net over een de 2ex er nog op toen ze gingen

kijk dan snap ik die andere reacties niej van "wrm bleef jeniet staan en ging je er snel overheen."

Ik denk als je blijf staan dat je nog verder van huis ben

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Dude, ze bedoelt dat die slag bomen en zo naar beneden gingen en die bellen af gingen toen zij daar op aan het fietsen was. Heb ik zeg maar best wel vaak mee gemaakt. vorral als ik naar mijn vriendje fiets xD

Love sheds light one the darkest of times

Hel schreef:

Amistad schreef:
    (...)

kijk dan snap ik die andere reacties niej van "wrm bleef jeniet staan en ging je er snel overheen."

Ik denk als je blijf staan dat je nog verder van huis ben

ja idd das waar:)

TheWay schreef:
    Dude, ze bedoelt dat die slag bomen en zo naar beneden gingen en die bellen af gingen toen zij daar op aan het fietsen was. Heb ik zeg maar best wel vaak mee gemaakt. vorral als ik naar mijn vriendje fiets xD

brr lijkt me echt doodeng

Misserrin schreef:
    (...)

omdat de trein nog bij het vorige station stil stond

Toch is het slimmer als je wacht.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

xJelena schreef:
    (...)

Toch is het slimmer als je wacht.

NEE !! XD ze was al op et spoor XD haha XD

Amistad schreef:
    (...)

NEE !! XD ze was al op et spoor XD haha XD

ja idd dan ga ik toch liever verder anders ben ik plat geen zin in brr

Wauw heftiiiigg,
    Heb ik wel eens met een auto gehad, waas nogal heel dom bezig, ik wilde noga halen, en mijn vriendin zei dat er maar een paar cm tussen zat :O, die auto fking hard toeteren TOET 8D

Maarja, heftug dus ;d
    Voorzichtig zyn Meissiee :]