• Heya!

    Deze opdracht is dus stopgezet. Voor de duidelijkheid!
    Voor zij die willen kan ik de 3e en de 4e opdracht nog doorsturen. Die kan je dan nog maken voor plezier of eigen gebruik.


    Ik heb de eerste opdracht stopgezet! Het is spijtig als je bijna klaar was met Deel 2, maar ik heb nu al genoeg uitgesteld!
    Je kan nog altijd naar de punten gaan kijken hier: Overzicht
    Aangezien 7 deelnemers ofwel niets hebben ingeleverd of zich heben uitgeschreven blijven er nog 13 deel nemers over.

    Overblijvende deelnemers:
    1.Tangled
    Click it!
    Punten: 8.6 -

    2.KeepAwake
    Punten:

    3.MissAthena
    Klik hier!
    Punten: 7.0 -

    4.xButtercup
    Hier voor het Verhaal!
    Punten: 8.3 -

    5.ImAwesome
    Punten:

    6.Lasonrisa
    Punten:

    7.Tamed
    Punten:

    8.Amused
    Punten:

    9.MissRose
    Nog een verhaal!
    Punten: 9.0 -

    10.AIME
    Punten:

    11.Boulevard
    Klikken maar!
    Punten: 7.4 -

    12.underwaterr
    Punten:

    13.Livinglove
    Click, if you wanna read
    Punten: 7.0 -


    DUS nu is het tijd voor de tweede opdracht (Hoera!)
    Je krijgt tot 17/03 heb je dan niets afgegeven is dat spijtig. Dit keer verzet ik geen datums meer!

    OPDRACHT 2

    Voor zij die de opdracht al hebben gelezen, er is een kleine aanpassing geweest! Bij de vlekjes had ik eerst op de vleor bij geschreven, deze is nu doorkrapt (bekijk de opdracht nog maar eens) kies maar of je het gebruikt of niet!


    WEES OP TIJD!


    The JURY!
    +Animale
    +Desolate
    +Assasin
    +Sammie7
    Gelieve de punten die je geeft door te sturen naar mij via een PB bericht zodat ik deze topic kan aanpassen!




    Ik toch maar besloten om vragen hier te beantwoorden, dan hoeft niemand tussen alle berichten te zoeken! Lief van mij hé! Just kidding!

    Q: Waar let ik op?
    A:Ik en mijn juryleden (dat klinkt zo chique!) zullen letten op:
    +Creativiteit! (hoe ben je omgegaan met de opdracht)
    +Originaliteit
    +Taal gebruik (Schrijffouten, zinsbouw...)
    +...

    Er zijn ook altijd aandachtspunten per opdracht maar die worden dan vermeld bij de opdracht!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 18:03 ]


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Ik wil meedoen!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    mag ik misschien jury zijn? ;smeekoogpop; (krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Hel schreef:
    (...)

    Hoe ga je kiezen wie mee mag doen vraag ik me nu af?


    Ik schrijf iedere naam op die zich heeft aangemeld voor de wedstrijd, verfrommel ze en gooi ze in een bakje, dan laat ik mijn mama (de onschuldige hand) 20 papiertjes trekken uit het bakje. Deze 20 mensen mogen dan meedoen. Dit is hopelijk voor iedereen een eerlijke manier en verdenken julie me niet van vriendjes politiek! (Ik ken toch niemand op Quizlet en heb dus ook geen baat bij het kiezen van bepaalde mensen...)

    Als er toch te veel reactie komt op deze manier zal ik een andere manier zoeken om de deelnemers te kiezen. Of als te veel mensen denken dat het toch anders moet zal ik gewoon willekeurig mensen kiezen

    Dit geld ook zo voor de Juryleden.

    Helene


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    ZeroGravity schreef:
    (...)

    ja, ik dus ook wel...


    Ik heb geantwoord op deze vraag en ze staat voor de moment achteraan bij de berichten! Hopelijk verduidelijkt het alles een beetje!

    Helene ^^


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    CauseImAFool schreef:
    (...)

    Ik schrijf iedere naam op die zich heeft aangemeld voor de wedstrijd, verfrommel ze en gooi ze in een bakje, dan laat ik mijn mama (de onschuldige hand) 20 papiertjes trekken uit het bakje. Deze 20 mensen mogen dan meedoen. Dit is hopelijk voor iedereen een eerlijke manier en verdenken julie me niet van vriendjes politiek! (Ik ken toch niemand op Quizlet en heb dus ook geen baat bij het kiezen van bepaalde mensen...)

    Als er toch te veel reactie komt op deze manier zal ik een andere manier zoeken om de deelnemers te kiezen. Of als te veel mensen denken dat het toch anders moet zal ik gewoon willekeurig mensen kiezen

    Dit geld ook zo voor de Juryleden.

    Helene


    Dat is eigenlijk best handig, want vaak zijn er teveel aanmeldingen en zo krijgt iedereen een kans : D


    Your call, Detective Shinypants.

    ik wil ook meedoen!

    ik doe mee!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    ik doe mee!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Graag ben ik medejureer mens ding.
    ik hou erg van lezen, en zeker weet ik wat ik goed vind of niet.

    Ik twijfel nog..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als er nog plek is voor jury, wil ik wel jury zijn.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik doe mee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb 2 mede juryleden nodig, dus als je denkt dit is iets voor mij, zeker laten weten!
    +
    +
    Dan wil ik wel mede Jury-lid zijn (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil wel (:


    Olive

    Ik wil ook mee doen :D


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na