• Heya!

    Deze opdracht is dus stopgezet. Voor de duidelijkheid!
    Voor zij die willen kan ik de 3e en de 4e opdracht nog doorsturen. Die kan je dan nog maken voor plezier of eigen gebruik.


    Ik heb de eerste opdracht stopgezet! Het is spijtig als je bijna klaar was met Deel 2, maar ik heb nu al genoeg uitgesteld!
    Je kan nog altijd naar de punten gaan kijken hier: Overzicht
    Aangezien 7 deelnemers ofwel niets hebben ingeleverd of zich heben uitgeschreven blijven er nog 13 deel nemers over.

    Overblijvende deelnemers:
    1.Tangled
    Click it!
    Punten: 8.6 -

    2.KeepAwake
    Punten:

    3.MissAthena
    Klik hier!
    Punten: 7.0 -

    4.xButtercup
    Hier voor het Verhaal!
    Punten: 8.3 -

    5.ImAwesome
    Punten:

    6.Lasonrisa
    Punten:

    7.Tamed
    Punten:

    8.Amused
    Punten:

    9.MissRose
    Nog een verhaal!
    Punten: 9.0 -

    10.AIME
    Punten:

    11.Boulevard
    Klikken maar!
    Punten: 7.4 -

    12.underwaterr
    Punten:

    13.Livinglove
    Click, if you wanna read
    Punten: 7.0 -


    DUS nu is het tijd voor de tweede opdracht (Hoera!)
    Je krijgt tot 17/03 heb je dan niets afgegeven is dat spijtig. Dit keer verzet ik geen datums meer!

    OPDRACHT 2

    Voor zij die de opdracht al hebben gelezen, er is een kleine aanpassing geweest! Bij de vlekjes had ik eerst op de vleor bij geschreven, deze is nu doorkrapt (bekijk de opdracht nog maar eens) kies maar of je het gebruikt of niet!


    WEES OP TIJD!


    The JURY!
    +Animale
    +Desolate
    +Assasin
    +Sammie7
    Gelieve de punten die je geeft door te sturen naar mij via een PB bericht zodat ik deze topic kan aanpassen!




    Ik toch maar besloten om vragen hier te beantwoorden, dan hoeft niemand tussen alle berichten te zoeken! Lief van mij hé! Just kidding!

    Q: Waar let ik op?
    A:Ik en mijn juryleden (dat klinkt zo chique!) zullen letten op:
    +Creativiteit! (hoe ben je omgegaan met de opdracht)
    +Originaliteit
    +Taal gebruik (Schrijffouten, zinsbouw...)
    +...

    Er zijn ook altijd aandachtspunten per opdracht maar die worden dan vermeld bij de opdracht!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 18:03 ]


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    idd, maar ik zie dat er nu punten zijn gegeven (A)


    Ordo ab Chao

    Oh crap, nu voel ik me verschrikkelijk slecht dat ook ik diet moet zeggen, maar ik schrijf me bij deze ook uit, want ben zelf ook ziek en moet mijn inspiratie al gebruiken voor andere wedstrijden. I'm sorry, maar voor de rest: succes iedereen.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Oh crap, nu voel ik me verschrikkelijk slecht dat ook ik diet moet zeggen, maar ik schrijf me bij deze ook uit, want ben zelf ook ziek en moet mijn inspiratie al gebruiken voor andere wedstrijden. I'm sorry, maar voor de rest: succes iedereen.


    Ach, ik kan je niet dwingen, maar het is spijtig! Veel succes met je andere wedstrijden!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Amused schreef:
    Sorry dat ik nog niet heb ingeleverd!
    Ik heb de laatste tijd heel weinig tijd gehad, dus ik ben heel blij dat we uitstel krijgen!
    Ik wou eigenlijk vandaag nog iets in elkaar steken maar ik ben ziek dus dat gaat niet echt goed komen, sorry!
    ik probeer zoo snel mogelijk in te leveren!


    Veel succes!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    CauseImAFool schreef:
    (...)

    Veel succes!

    pff, het idee is er wel, maar de uitwerking! :O


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wanneer krijgen we al onze punten? En wanneer komt de nieuwe opdracht, sorry ik heb gewoon zin om aan iets te beginnen schrijven =D


    Live life limitless.

    Sorry. Ik was op vakantie en had dus geen internet. Ik heb de opdracht niet gezien en ook niks gemaakt en ben dus te laat. Schrijf me anders maar uit..
    Maar ik moet er nog wel bij zeggen, dat dit tot nu toe al een geweldige wedstrijd was en jullie superhandig en goed commentaar telkens gaven =)


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    Sorry. Ik was op vakantie en had dus geen internet. Ik heb de opdracht niet gezien en ook niks gemaakt en ben dus te laat. Schrijf me anders maar uit..
    Maar ik moet er nog wel bij zeggen, dat dit tot nu toe al een geweldige wedstrijd was en jullie superhandig en goed commentaar telkens gaven =)


    Maak je geen zorgen!
    5 mensen hebben nog steeds niets ingeleverd, dus iedereen is door. Er zijn ook enkelen die zich zelf hebben uitgeschreven. Dus je bent wel door.
    Bedankt dat je zo enthousiast bent!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Boulevard schreef:
    Wanneer krijgen we al onze punten? En wanneer komt de nieuwe opdracht, sorry ik heb gewoon zin om aan iets te beginnen schrijven =D


    Aangezien vandaag de limit is, geef ik de nieuwe opdracht. Ik zet deze opdracht helemaal stop, maar vraag wel aan mijn jury-leden om nog punten te sturen. Dan weet je hoe je hebt gepresteerd. Ik ga het wel zetten in een hoofdstuk. (Ik zet de link er wel bij!)
    Veel succes met de volgende opdracht!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    CauseImAFool schreef:
    (...)

    Maak je geen zorgen!
    5 mensen hebben nog steeds niets ingeleverd, dus iedereen is door. Er zijn ook enkelen die zich zelf hebben uitgeschreven. Dus je bent wel door.
    Bedankt dat je zo enthousiast bent!

    Oh wat fijn, dank je!
    Dan doe ik zeker nog mee =)


    “Love is a contradiction.”

    Hier is mijn opdracht 2 al! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sunrise schreef:
    Hier is mijn opdracht 2 al! (:


    Wauw lekker snel!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    mijn opdracht heb ik ook al klaar!
    boem!

    hopelijk is hij goed! (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Eén foute beslissing Voilà mijn inzending voor deze opdracht =D


    Live life limitless.

    Met het licht van de maan

    Asjeblieft ;)


    “Love is a contradiction.”