• […] […] en […] zijn drie beste vriendinnen. Ze doen letterlijk alles samen. Maar ze dragen een groot geheim bij zich. Ze mogen niet in aanraking komen met water, en met de volle maan. En waarom?

    ze zijn zeemeerminnen.

    Verder krijgen ze het ook nog moeilijk met de liefde, de haat, en het bedrog..


    Hier een klein intro, natuurlijk heb ik het veel verder uitgewerkt!,, maar voordat ik kan beginnen heb ik rollen nodig!

    2x vriendinnen, van hoofdpersoon (zijn zeemeerminnen)~
    ~

    zelf een rol bedenken ?
    Dat kan natuurlijk ook !

    invullen
    Rol:
    Volledige naam:
    leeftijd: [16/17]
    Gave:
    Karakter: [uitgebreid]
    uiterlijk+foto:
    Gezin: [hoeveel personen, namen, leeftijd, streng, overbezorgd ect]
    extra info:

    Rol: Vriendin van hoofdpersoon
    Volledige naam: Lexi Deliana Wilde
    leeftijd: 17
    Gave: Kan water in ijs veranderen
    Karakter: Lexi is een echte wildebras. Ze springt graag het avontuur in zonder te kijken of het wel zo verstandig is. Ze stemt vaak het eerst in met dingen. Ze is meestal vrolijk, maar kan ook heel sarcastisch zijn. Daardoor komt ze wel eens bot over. Verder probeert ze om niet zoals haar moeder te worden, dus houd ze afstand van jongens.
    uiterlijk+foto: Klik. Lexi heeft van zichzelf donkerrood haar en oranje sproetjes, die ze graag verbergt met een beetje foundation omdat ze ze lelijk vind. Verder is ze vaak de kleinste, met haar 1 meter en 66 centimeter. Als zeemeermin heeft ze een groene staart.
    Gezin: Ze woont samen met haar moeder, die net zoals Lexi is, onebezonnen. Daardoor raakte ze ook zwanger van Lexi toen ze nog maar 16 was. Haar moeder is nu dus 35. Haar vader had haar moeder al verlaten tijdens de zwangerschap. Nu heeft ze een nieuwe vriend, Paul, van 39, en een halfbroertje, Lorenzo, van 5. Nu is alles weer redelijk op orde, maar Lexi kan meestal gewoon haar gang gaan. Alleen moet ze af en toe op haar broertje passen.


    Your make-up is terrible

    Rol: vriendin van hoofdperson
    Volledige naam: Alexis Paparone
    Bijnaam: Alex
    leeftijd: [16/17] 17
    Gave: Ze kan water alles laten doen wat ze wil: koken, bevriezen, vorm geven, etc. Ze moet hiervoor wel goed gefocused zijn anders lukt het niet.
    Karakter: [uitgebreid] Alex is een betrouwbaar meisje dat weet wat ze wil. Ze heeft een sterke wil en is moeilijk van gedachte te veranderen. Haar koppigheid zorgt ook regelmatig voor discussies of ruzies. Ze deelt al haar geheimen met haar vriendinnen, die ze als haar zussen ziet. Ze is een echt meisje-meisje dat van make-up, kleding, schoenen en vooral van jongens houdt. Ze heeft een zwak voor players, bad boys of jongens waar ze beter niet mee om kan gaan.
    uiterlijk+foto: Alex is lang en slank gebouwd. Ze heeft bruin lang golvend haar tot op haar onderrug en groene ogen. http://l-fonseca.com/gallery/albums/Photos/ProductionPhotos/Nikita/Season01/Screencaps/112-Free/231.jpg
    Gezin: Alexis is enigst kind. Ze woont alleen met haar vader, Michael (48) in een redelijk groot huis. Haar moeder is verongelukt toen ze 15 was, haar moeder was toen 45. Omdat haar vader een fbi agent is, is hij vaak van huis, wat ideaal is voor Alex omdat ze dan feesten kan geven. Ondanks haar vader er weinig is, is hij wel erg streng en overbezorgd.
    extra info: Haar staart is een mengeling van blauw en groen.

    Wil je laten weten wanneer je begint en of ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 17:08 ]


    -

    die die serie ken ik H20 toch?

    oké off-toppic :]


    They fell in love, didn't they?

    target schreef:
    die die serie ken ik H20 toch?

    oké off-toppic :]


    ja alleen ik maak er mijn eigen draai aan ^^

    ö ik hou van dat programma
    en ik vind ut een super leuk idee!
    trouwens lang niet gesproken ;p
    ik ga nu een rol invullen (dus dat duurt wel ff)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    target schreef:
    die die serie ken ik H20 toch?

    oké off-toppic :]

    daar dacht ik ook meteen aan;p


    Me so good.

    RvPersie schreef:
    ö ik hou van dat programma
    en ik vind ut een super leuk idee!
    trouwens lang niet gesproken ;p
    ik ga nu een rol invullen (dus dat duurt wel ff)


    ja inderdaad lang niet meer gesproken ^^
    is goed!! :D

    H20 hé?
    Dat heb ik laatst nog gezien op tv.
    Ik ga denk ik ook maar een rol invullen

    Rol: Vriendin van hoofdpersoon(zeemeermin)
    Volledige naam: Shanice Mira Aiden
    leeftijd: [16/17] 16½
    Gave: Kan water laten verdwijnen,bijv ; een vol zwembad kan ze laten leeglopen zonder een stop open te trekken.Het is erg fijn om die gave te hebben,zo zal er nooit iets overstromen,zal ze nooit kunnen verdrinken en kan ze zichzelf snel weer terug transformeren in haar menselijke vorm.Want haar kracht is net als een mega föhn
    Karakter: [uitgebreid] Shanice is een aardig meisje,met gevoel voor humor.Ze vat alles op als en met een lolletje en heeft altijd een lach op haar gezicht.Het lieft blijft ze altijd vrolijk en ze doet vaak rare en vage dingen.Daardoor denken mensen vaak dat school en andere belangrijke dingen haar niet intereseren,want ze heeft een 'wat boeit mij dat nou' houding.Ze zit vaak onderuit gezakt in de les en wordt er ook vaak uitgestuurd.Verder heeft Shanice ook geen goede concentratie,dat ook erg haar kracht tegenwerkt zo heeft ze soms nog best veel problemen met haar kracht en moet ze echt doorzetten en willen wat niet altijd even gemakkelijk gaat.Ook is ze soms best gemeen als het gaat om ruzie's en discussies,ze wilt átijd winnen en wilt ook altijd het laatste woord hebben.En als het haar niet lukt gaat ze slaan(wat ze nóóit bij vriendinnen doet),Shanice weet ook niet wanneer ze moet stoppen en dat ik zowel voor haar zelf als voor andere soms best vervelend.Maar Shanice is een meid die van iedereen houdt als je ook van haar houd,ze zal het altijd voor haar vriendinnen en familie opnemen en gaat voor ze door het vuur.In het begin lijkt ze een lui meisje met altijd alleen maar een hyperaanval,maar als je haar leert kennen is ze hartstikke lief en aardig.
    uiterlijk+foto: Shanice is ong. 1.68 en ze weegt rond de 52/56 kilo.Ze is getint en heeft groene ogen,met mooie bruine haren dat tot haar Bh bandje is en er zit een mooie slag in wat ze ook vaak stijlt.Haar kleding stijl is basic,modern en funky.Ze draagt vaak skinny's met sneakers en een leuke top/shirt/of een adidas jack.
    Shanice foto één
    Shanice foto twee
    Shanice foto drie
    [url=Gezin: [hoeveel personen, namen, leeftijd, streng, overbezorgd ect]
    De familie Aiden,is een aardig en spontane familie.Ze laten veel mensen binnen en iedereen is welkom.Shanice mag best veel van ze maar de meningen zijn verdeeld.Zo is haar vader ; Ray(afgekort van Raymond) erg vrij van mening en vind meestal alles goed,Zelf is net als Shanice een grappig typ dat nog steeds uit gaat.Zelf is hij 38 jaar.Shanice haar moeder heet Rosalie en is zo af en toe best chagrijnig of boos op Shanice en wordt dan snel boos,maar lang boos kan ze niet op haar blijven want ze is een zorgzame maar lieve moeder van 42 jaar.Verder heeft Shanice ook nog een zusje van 10 genaamd Eva en ze hebben vaak woorden,Haar oudere broer Trent is 19 en hij neemt het altijd voor Shaniceo op,ze kunnen het goed vinden
    extra info: . Shanice heeft nog best moeite met het feit dat ze zeemeermin is,Ze is erg onhandig en knoeit vaak dus meer kan op vloeibaar spul op haar kleding en lichaam wat sneller kans maakt op een staart.Ze heeft geen vriendje maar houdt van jongens spotten,ook houdt ze van feesten en drinken en heeft een rook-verslaving.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:48 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Vriendin van hoofdpersoon (& anders misschien een andere zeemeermin)
    Volledige naam: Arianna Bailey Brooklyn
    leeftijd: 16
    Gave: Ze kan het weer beheersen. Zo kan ze zorgen voor regen, sneeuw, hagel maar ook onweer en krachtige windstoten.
    Karakter: [uitgebreid] Arianna is een lieve meid maar een beetje los geslagen. Ze houdt er van om te feesten en pas laat thuis te komen. Ze doet niet veel aan haar school en het interesseert haar ook niet. Ze vindt het geweldig als ze ontdekt dat ze een zeemeermin is en is dan ook vaak in of bij het water te vinden. Ze doet vaak eerst iets en denkt er dan pas over na. Ze praat veel en zegt wat ze denkt, ook al kan ze daar mensen mee kwetsen. Meestal heeft ze daar achteraf wel spijt van.
    uiterlijk+foto: Arianna is klein, rond de 1,62 m, en heeft een normaal gewicht. Ze heeft een bleke huid en lange bruine haren. Haar ogen zijn blauw en omringt met lange zwarte wimpers.
    http://28.media.tumblr.com/tumblr_leb4stmIKl1qacqpfo1_400.jpg Kan iemand misschien uitleggen hoe je op een andere manier foto's kan plaatsen (zoals de meeste hier doen zeg maar)
    Gezin: [hoeveel personen, namen, leeftijd, streng, overbezorgd ect] Ze heeft een jonger zusje van 14, Jasmine. Deze bemoeit zich maar al te graag met het leven van haar zus. Tot grote ergenis van Arianna. Haar moeder Danielle, 45, is eigenaresse van een restaurant en haar vader William, 46, is een zee-onderzoeker. Jasmine en Arianna hebben best vaak ruzie en meestal krijgt Arianna de schuld.