• Belle Pisano is door een vriendin uitgenodigd om naar haar gemaskerd bal te komen. Belle is door het dolle heen, aangezien ze maar al te graag naar een bal of gala gaat. Ze reist van Milaan naar Barcelona waar het bal gehouden wordt.
    Op het bal komt ze een leuke jongen tegen. Ze weet niks van hem. Hij niks van haar. Maar wat gaat Belle doen als ze erachter komt dat David Villa achter het masker zat?

    Titel: Behind the mask
    Rollen:
    # Vriendin die feest houdt -kan tevens vriendin van voetballer barca zijn-
    # Vriendinnen Barca-dudes
    # Zelf bedachte rol?
    Invullen:
    # Rol
    # Volledige naam
    # Uiterlijk + foto
    # Karakter
    # Studies
    # Extra's

    Rollen:
    Vriendin Cesc - Penelope
    Vriendin Gerard en beste vriendin Belle - MOCMOC
    Vriendin Leo - Daugherty
    Vriendin Ibi - Papercut
    Vriendin Bo - Godfrey
    Vriendin Nando - Mariet1994
    Vriendin Pedro die het feest geeft - EspanolPuro

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 19:35 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doet Cesc niet mee? :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Doet Cesc niet mee? :'(

    # Zelf bedachte rol?
    Doe Cesc? :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    JAAAAA! -gaat invullen-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    # Rol: Vriendin Fàbregas, die 't feestje houd?
    # Volledige naam: Nikki Romana Petrova
    # Leeftijd: 22.
    # Uiterlijk + foto: Nikki heeft stijl lang bruin haar, en bruine grote ogen. Ze is zo'n 1 meter 70 lang en heeft een licht getinte huid. Nikki draagt vaak verschillende dure kleding van Dolce & Gabanna en schoenen van Prada. Nikki is een typische voetbalvrouw die nog veel moet leren.
    # Karakter: Nikki is spontaan, sociaal en houd van een groot feestje. Ze is soms een beetje bitchy, maar daar heeft iedereen wel eens last van?
    # Studies: Nikki studeert voor verloskundige, en wordt gauw jaloers als ze moeders met een baby zien. Nikki heeft een kinderwens, die ze Cesc nog niet heeft verteld.
    # Extra's: Nikki is nou vijf jaar samen met Cesc, ze leerden elkaar kennen in New Castle.


    - sorry dat ie kort is, ik wist niet echt veel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    # Rol: Vriendin Gerard Piqué en toekomstige beste vriendin Belle?
    # Volledige naam: Núria June Olive Diaté-Casanova
    # Uiterlijk + foto: Komt eraan, ik zit op mijn iPod dus ik kan geen foto's zoeken. Maar ik neem het uiterlijk van Blake Lively
    # Karakter: Straks, ik haat karakters en mijn verjaardagsfeestje begint zo meteen
    # Studies: Núria studeerd aan de grootste Muziekschool van heel de wereld dichtbij Barcelona. Gerard komt haar altijd ophalen van school. Verder studeerd Núria ook fotografie. Ze heeft een contract bij FC Barcelona. Daar maakt ze al vier jaar lang de tenues van de spelers en is ze de persoonlijke fotografe van Barça. Núria woont iedere wedstrijd van Barça bij ook de wedstrijden die niet in Camp Nou gespeeld worden omdat ze de werdstrijden mag fotograderen.
    # Extra's: Gerard en Núria kennen elkaar al tien jaar en zijn nu al acht jaar in een relatie. Núria is in verwachting maar ze durft het niemand te vertellen omdat ze bang is dat Gery het kind niet wil omwille van zijn carrière als voetballer.

    De rest komt als ik tijd heb/op de pc zit


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol Vriendin Bojan Krkic ;3
    # Volledige naam Lyah Valery dos Santos ;3
    # Uiterlijk + foto zie foto
    # Karakter vriendelijk, is er voor mensen, betrouwbaar, houdt van haar vrienden en familie
    # Studies studeert op hogehotelschool, wilt graag een hotel beginnen aan de spaanse kust
    # Extra's Ze kent Bojan al sinds ze 12 jaar was en sinds 2 jaar zijn ze samen ;3

    Zo goeeed? (aa)

    # Rol Vriendin Lionel Messi
    # Volledige naam Lily Mary Johnson
    # Uiterlijk + foto Lily heeft een mooie gave huid en hazelnoot bruine ogen. Ze is rond de 1,68 m lang, ze vind zelf dat ze veel te klein is daarom loopt ze op hakken. Ze heeft lang blond haar dat van nature een slag heeft. Maar vaak stijlt ze het. Lily is verzot op jurkjes en draagt ze in combinatie met hakken en soms een strik in haar haren.
    # Karakter Lily is een lief en behulpzaam meisje. Ze 9 van de 10 keer vrolijk, ze ziet overal het positieve van in. Daarom kan ze ook een beetje naif zijn. Lily houdt ook heel erg van reizen, daarom gaat ze altijd mee naar z'n wedtrijden. Ze heeft al bijna alle landen in de wereld gehad, want toen ze 18 was heeft ze een wereldreis gemaakt vordat ze met haar studie begon.
    # Studies Geschiedenis.
    # Extra's Lily is gek op geschiedenis, en dan vooral de griekse mythologie. Ze is eigenlijk beetje een nerd, want ze heeft overal wel antwoord op.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 15:28 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -gaat bojan invullen- (krul)


    Everything is worse without music.

    # Rol Vriendin die het feest geeft en vriendin van Ibrahim Afellay
    # Volledige naam Renée Lisa Camino
    # Uiterlijk + foto Renée Lisa is een mooie jonge vrouw met prachtig blond haar en blauwe ogen. Ze is 1.70, erg slank en ze draagt bijna altijd hakken en ze kleed zich graag goed. Haar parelwitte lach laat iedereen voor haar vallen.
    # Karakter Renée is een vrolijk en spontaan persoon. Ze staat open voor nieuwe dingen en ze is erg ondernemend. Maar ze is ook erg rustig en ze kan goed met stress om gaan wat de meeste mensen toch niet van haar verwachten.
    # Studies Ze heeft gestudeerd voor evenementenplanner/ partyplanner.
    # Extra's Ze heeft Ibrahim op tijdens een opendag die zij moest organiseren bij Barca leren kennen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 14:07 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol Vriendin Bojan Krkic Peréz.
    Volledige naam Anne Louisa Margaritaz.
    Uiterlijk Anne Heeft lichtbruine ogen en lichtbruin lang haar met slag. Ze heeft een mooie gave getinte huid. Haar tanden zijn mooi wit en ze heeft een mooie lag. Haar lippen zijn prachtig roze. Ze is ongeveer 1.69 en is dan niet echt bepaald groot maar van normale grote. Anne ziet er altijd goed verzorgd uit en draag meestal altijd donkere kleding. Ze draagt altijd casual kleding en is erg modebewust. Ze heeft altijd een ketting om die ze van haar oma heeft gekregen toen ze dood ging. Aan het kettinkje zit een goudenhartje met de initialen MAM - Maria Anne Margaritaz.
    Karakter Anne is een behulpzame vrouw, dat komt vooral omdat ze genoeg mee heeft gemaakt in haar leven, en dan ook maar al te goed weet hoe het voelt om er alleen voor te staan. Ze is snel emotioneel, maar laat niet snel een traan zien. Ze komt op voor de mensen die ze liefheeft. Ze lacht de hele dag en maakt het beste van het leven. Haar levensmotto: Leef met de dag, je weet niet wat morgen brengt.
    Studies Anne kon nooit studeren omdat ze het geld er niet voor hadden, tot nu toe werkt ze nog steeds alle dagen als hulp in het verpleegtehuis.
    Extra's Anne haar vader en moeder overleden toen ze ongeveer vijf jaar was, vanaf die tijd woonde ze bij haar oma. Haar oma stierf toen ze ongeveer 16 jaar was. Vanaf die tijd woont ze al op zichzelf en dopt haar eigen boontjes, sinds kort is ze met Bojan. Ook al heeft ze hem op materialistisch gebied weinig te bieden, aan liefde zijn ze rijk.


    Everything is worse without music.

    Ik wil geen rol, ik wil wel een link naar het verhaal zodra hij online staat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    # Rol vriendin van Fenando torres
    # Volledige naam Mariët Villa (Zus van David (flower) )
    # Uiterlijk + foto Denk maar aan miley Cyrus (ik weet niet hoe je een foto in moet voegen)
    # Karakter een rustig meisje die op een feestje heel erg uit haar dak kan gaan en bijna nooit stil kan zitten als Nando moet spelen en voetbalt zelf ook nog eens.
    # Studies Mbo verpleegkundige
    # Extra's wilt heel graag met fernando trouwen en kinderen krijgen

    (flower)

    Rol: De vriendin die het feest geeft + Vriendin van Pedro Rodríguez Ledesma
    Volledige naam: Kim 'Maria' Banderas
    Uiterlijk + foto: Een mooie meid is Kim zeker weten. Ze ziet eruit als een rasechte Spaanse met haar glinsterende goudbruine ogen en haar lange, golvende donkerbruine haren. Ze heeft een blanke huidskleur die in de zon snel gebruind is, waar ze erg blij mee is. Kim heeft een slank tot mager postuur wat veroorzaakt word doordat ze zo actief bezig is met sporten. Ze heeft grote en zalmroze lippen waarvan iedereen vrolijk word zodra ze die in een glimlach zet. Kim heeft een erg lenig lichaam en is best klein voor haar leeftijd.
    Karakter: Kim is een lieve en vriendelijke meid die altijd op komt voor de mensen die zwakker zijn of toebehoren aan haar vrienden. Kim kan soms wat overbezorgd reageren als er iets met haar dierbaren gebeurd en dan raakt ze in de stres. Kim heeft altijd zin in avonturen en wilt graag alles uitproberen. Kim houd van gelijkheid en voorkomt vaak ruzies van klasgenoten. Wanneer Kim boos is, reageert ze nogal agressief en daar kunnen sommige mensen nog wel eens van schrikken. Kim is brutaal en test graag mensen uit, wanneer ze een jongen aantrekkelijk vind gooit ze toch redelijk snel al haar charmes in de strijd.
    Studies: Fysiotherapeute & Docent Lichamelijke Opvoeding
    Extra's: Kim word verlegen als een jongen haar een compliment geeft.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik ga morgen David invullen (;


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik moet mijn info nog afmaken maar dat ga ik morgen doen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.