• [..] is een jonge, onhandelbare meid. Ze wordt door haar ouders gestuurd naar een kamp, waar iedereen leert om te leven zoals iedereen dat wilt. Ze moeten elke dag op tijd naar bed, vroeg opstaan, volgens de regels leven en misschien nog wel het ergste voor iedereen: Geen alcohol, drugs, sexuele contacten en jongens en meisjes apart van elkaar. [..] heeft het eerst erg moeilijk met haar nieuwe soort school en ze maakt ook niet erg gemakkelijk vrienden. Velen vinden haar maar raar en pesten haar, omdat ze niet degene is die makkelijk leert van de nieuwe regels.
    Op een dag waarop iedereen vrij is en het terrein mag verkennen bij het kamp, trekt [..] er alleen op uit. Ze gaat de natuur in, om daar stiekem toch te gaan roken. Haar enigste sigaret die ze nog heeft, laat ze vallen in een perfect, blauw meer. Ze besluit de sigaret kosten wat kost toch op te roken, en ze haalt de sigaret uit het water. Nadat ze gerookt heeft, keert ze terug naar het kamp.
    Op het kamp merkt ze dat ze dingen ziet, kan en doet die anderen niet kunnen. Ze ontmoet vervolgens een groepje mensen waar ze nog niet mee had gepraat en die niet op het kamp zitten. Ze vertellen dat ze hetzelfde als haar kunnen, alleen dan op een andere manier.
    'The world wants us to be special'


    Rollen
    Enkele mensen van het kamp, meisjes én jongens
    Mensen, ongeveer 5, die [..] leert kennen, ook met een kracht
    Leiding van het kamp
    Zusje van [..]

    Informatie (De * zijn alleen voor de mensen met een kracht!)
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Woonplaats: Het speelt zich af in Amerika, maar doe alsjeblieft niet allemaal New York ofzo
    Uiterlijk:
    Karakter: Gewoon in het kort, dat ik een beeld van de persoon hebKracht *: Het liefste geen vampierkrachten zoals gedachte lezen en de toekomst voorspelen, maar meer iets waar je ook mee kan vechtenExtra: Voor de mensen van het kamp waarom ze er zitten


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Mensen, ongeveer 5, die [..] leert kennen, ook met een kracht
    Naam: Floor
    Achternaam: Brantley
    Woonplaats: Florida
    Uiterlijk: Dit is klikbaar
    Karakter: Koppig en eigenwijs. Wilt altijd op haar eigen benen staan, maar staat wel klaar voor haar vrienden als ze haar nodig hebben. Maar als het op een ruzie aankomt kan ze altijd wel haar eigen mannetje staan. Typisch kenmerk aan Floor: ze heeft enorm droge humor.
    Kracht: Floor kan zich enorm snel voortbewegen, waardoor de vijand haar dus niet ziet aankomen als ze een aanval wil doen. Ook kan ze veranderen in wie of wat ze maar wil. Klinkt op het eerste gehoor misschien dom en onnuttig, maar het kan natuurlijk ook enorm in haar voordeel spelen voor een gevecht.

    Ziezo, of dat ik het nu ben of niet, ik ga toch je verhaal volgen, want het lijkt me super leuk. Waarschuw je ook als hij begint aub, dan neem ik wel abo. Veel succes! :'D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 12:11 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Rol: Meisje met kracht
    Naam: Lily
    Achternaam:Ferland
    Woonplaats: Bloomfield, New Jersey
    Uiterlijk: Deze moet je ook een omschrijving?
    Karakter: Lily is vriendelijk en hyper. Ze is erg slim maar laat dat niet snel zien. Ze wilde vroeger overal bijhoren en is daarom maar haar eigen groupie gestart. Ze luistert niet naar volwassenen. Vroeger was ze heel schattig en braaf.
    Kracht : Lily kan mensen aantrekken en hypnotiseren. Ze kan ze manipuleren en laten doen wat zij wilt. Alle jongens zijn gek op haar. Alleen maar door haar kracht.
    Extra: Ze is ontdekt toen ze aan het roken was. haar ouders zijn nogal streng in opvoeden ze wouden dat ze perfect en slim word.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 19:53 ]