• Hoe duur kosten een tragus en een helix piercing?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Zoek het op op internet of vraag anders bij zo'n shop (krul)


    -

    Helix was volgens mij niet zo duur, een vriendin van mij zegt dat het rond de 15 á 20 euro is x'd

    Wanyt, ik wou ik de zomervakantie voor twee piercings gaan, die dus, alleen weten me ouders daar niks vanaf en moet ik het zelf betalen en moet dus weten hoe duur (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik heb ze allebij en ze kosten 80 euro samen dus ieder 40 euro

    Vroeger was het goedkoper want toen werd de helixpiercing nog geschoten nu niet meer, nu wordt het gepierct en is de prijs dus ook duurder dan vroeger dus ik zou gewoon 40 euro per stuk aan houden (ik heb ze in 2 verschillende plekken in nederland laten zetten en waren bij allebij even duur)


    (Be)lieve in (you)rself

    Apasionado schreef:
    Wanyt, ik wou ik de zomervakantie voor twee piercings gaan, die dus, alleen weten me ouders daar niks vanaf en moet ik het zelf betalen en moet dus weten hoe duur (:

    x'd Ik zit serieus te smeken of ik op mijn 14 misschien al een piersing mag
    Nee, op dit moment vind ik een piersing echt té,voornamelijk vanwegen mijn leeftijd (krul)

    Maar ja kan het beter zeggen, je denkt toch niet dat je zo iets geheim kunt houden? Helenmaal als het er 2 tegelijk zijn x'd

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    x'd Ik zit serieus te smeken of ik op mijn 14 misschien al een piersing mag
    Nee, op dit moment vind ik een piersing echt té,voornamelijk vanwegen mijn leeftijd (krul)

    Maar ja kan het beter zeggen, je denkt toch niet dat je zo iets geheim kunt houden? Helenmaal als het er 2 tegelijk zijn x'd


    Geheimhouden gaat zowiezo niet want een van je ouders minstens moet toestemming geven, als je geen toestemming hebt zetten ze ook geen piercing.

    ik was trouwens 13 toen ik ze liet zetten


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    Geheimhouden gaat zowiezo niet want een van je ouders minstens moet toestemming geven, als je geen toestemming hebt zetten ze ook geen piercing.

    ik was trouwens 13 toen ik ze liet zetten

    Ze komen er van zelf achter en dan laten ze het zo, daar ken ik ze te goed voor. En tegen de tijd dat ik hem laat zetten (de zomervakantie dus) ben ik 16 jaar en heb ik geen toestemming meer nodig toch?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Yousef schreef:
    (...)

    Geheimhouden gaat zowiezo niet want een van je ouders minstens moet toestemming geven, als je geen toestemming hebt zetten ze ook geen piercing.

    ik was trouwens 13 toen ik ze liet zetten

    Tenzij je 16 bent, ze is nu 15 en ze zegt van de zomer, dus ik denk dat ze dan 16 word :Y)

    Apasionado schreef:
    (...)
    Ze komen er van zelf achter en dan laten ze het zo, daar ken ik ze te goed voor. En tegen de tijd dat ik hem laat zetten (de zomervakantie dus) ben ik 16 jaar en heb ik geen toestemming meer nodig toch?


    Dan volgens mij niet meer nee,maar ik vraag gewoon dan weet je zeker dat ze naderhand niet boos worden en voor 2/3 piercings die ik nog wil moet ik toch tot mn 16e ongeveer wachten en 1tje nog een jaar mee (ik mocht pas over n jaar weer een nieuwe piercing, en bij die andere moet ik wachten tot mn beugel eruit is )

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 9:38 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    ik had er een foto op mijn computer van maar laat ik die net gisteren verwijdert hebben


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    (...)

    Dan volgens mij niet meer nee,maar ik vraag gewoon dan weet je zeker dat ze naderhand niet boos worden en voor 2/3 piercings die ik nog wil moet ik toch tot mn 16e ongeveer wachten en 1tje nog een jaar mee (ik mocht pas over n jaar weer een nieuwe piercing, en bij die andere moet ik wachten tot mn beugel eruit is )

    Wil je een tongpiersing? x'd

    je moet inderdaad 16 zijn om een piercing te laten zetten, prijzen verschillen echter per stad dus je zal toch naar een piercing shop moeten en het daar moeten vragen ^^

    ze kosten 40 per stuk idd ^^ ( heb ze ook allebei)


    I solemny swear i am up to no good

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Wil je een tongpiersing? x'd

    Ja en 1 of 2 lippiercings


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    (...)
    Ja en 1 of 2 lippiercings

    Ik wil later een SpiderBite :9~