• Ik heb al eens eerder een Battle Royale story geschreven. Maar persoonlijk vond ik die erg slecht geschreven (die is alweer 2 jaar oud). Dus wou ik hem herschrijven, in een ander vorm, met nieuwe ideën erin enzo. En voor de mensen die het misschien een interessant verhaal zouden vinden / opnieuw zouden willen lezen.

Here’s the plan:
    Battle Royale Act is een project die begonnen is door de Japanse regering om respectloze en criminele jongeren aan te pakken. Elk jaar worden er klassen gekozen, en die worden naar een onbewoond eiland gestuurd waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Aan het eind van de derde dag, mag er maar 1 overlevende zijn. Als er meer dan 1 is, worden ze allemaal vermoord. Ze hebben halsbanden om hun nek met een apparaat die explodeert, dus ze kunnen vermoord worden als ze proberen te vluchten. Er is geen mogelijkheid om weg te komen, behalve een. En dat is iedereen vermoorden, voordat je zelf vermoordt wordt.

Miyomo Cazador is een van de kinderen die mee moet doen met Battle Royale. Ze had zelf de keuze of ze mee wou doen of niet. Aangezien ze mocht kiezen tussen 20 jaar cel voor een moord, of Battle Royale, waar ze hoogstwaarschijnlijk zelf vermoord zal worden.

Miyomo en Kazou Kiriyama zoeken steeds ruzie met elkaar, sinds ze elkaar ontmoet hebben. Ze spreken af dat ze het zullen overleven tot de derde dag, waar het laatste gevecht tussen hun zal zijn. Een moordenares en een psychopaat. Maar wat als het niet lukt? Wat als hun gevoelens naar elkaar zijn gegroeid en deze vreemde gevoelens die ze nooit eerder hebben gevoeld, juist de oplossing is tegen hun gewelddadige gedachtes?

Wie zal overleven.

Let the Game Begin.

Dus… What I need to know is:
    - Doen / Niet Doen
    - Zou je het zelf willen lezen? Ja / Nee
    - Titel: “Battle Royale” goed? Ja / Nee
    - Moet ik het je laten weten als die er is? Ja / Nee

B.v.d. – Mo. -squee-

Doen
    Tuurlijk ga ik m lezen, films zijn geniaal xD
    titel,.. mwah.. misschien nog iets anders..
    Stuur maar een berichtje als je eraan begonnen bent ^^