• We zijn eruit! Na wekenlang overleg en proefcolumns lezen, kunnen we vol trots de volgende columnisten bekend maken:

    Mississippi
    Genius
    Scandal
    Papercut
    Moby
    Cauchemar
    KirstenSnaps

    Alle overige aanmeldingen wil ik superbedanken voor hun inzending! Misschien dat jullie er volgende keer wel bijzitten (Y)

    En aan alle columnisten wil ik zeggen: succes!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2011 - 18:01 ]


    Dit is mijn signature...

    Ohja 1 keer in de inb de week is wel veel, want als je ziet de collumns in tijdschriften zijn niet zo heel lang en een gemiddeld tijdschrift komt 1 keer per maand uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Ohja 1 keer in de inb de week is wel veel, want als je ziet de collumns in tijdschriften zijn niet zo heel lang en een gemiddeld tijdschrift komt 1 keer per maand uit.

    In dat andere topic stond ook, dat je af en toe 1 per 2 weken mocht als 1x per week niet haalbaar was.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    In dat andere topic stond ook, dat je af en toe 1 per 2 weken mocht als 1x per week niet haalbaar was.

    Oké dat is dan mooi, want 1 keer per week red ik echt niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien kan er een topic komen met onderwerpen die mensen willen lezen. Dat iedereen er gewoon leuke of net geen leuke onderwerpen plaatst. =P
    Kun je raadplegen als de inspiratie laag ligt. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Misschien kan er een topic komen met onderwerpen die mensen willen lezen. Dat iedereen er gewoon leuke of net geen leuke onderwerpen plaatst. =P
    Kun je raadplegen als de inspiratie laag ligt. x]

    Ja inderdaad, goed idee!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar dan moeten de columnisten natuurlijk niet allemaal over hetzelfde onderwerp beginnen (krul)


    -

    Profiesjiejat (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Waarom zeggen jullie opeens "Ik wist dat Genius het ging zijn" ?

    -gewoon nieuwsgierig-


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik had het ook wel leuk gevonden, maar moet prioriteiten stellen.
    Ik vind het overigens wel verassend dat er geen BR's tussen zitten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Go Iris Go Jac


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hingucker schreef:
    Ik had het ook wel leuk gevonden, maar moet prioriteiten stellen.
    Ik vind het overigens wel verassend dat er geen BR's tussen zitten.


    BR's? ik volg iets niet? x]
    Ik heb geen idee wat dat zijn. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)

    BR's? ik volg iets niet? x]
    Ik heb geen idee wat dat zijn. x'D

    Bètareaders ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Bètareaders ;p

    Weet je dat dat door mijn hoofd ging, maar dat ik er niet bij stil stond dat het zij konden zijn. x]

    Misschien gaan ze onze teksten wel verbeteren. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Weet je dat dat door mijn hoofd ging, maar dat ik er niet bij stil stond dat het zij konden zijn. x]

    Misschien gaan ze onze teksten wel verbeteren. x'D

    Haha ja inderdaad en ik denk dat daar opzich de kans nog wel in zit maar dat we zelf ook veel zullen moeten lezen, schrijven en schrappen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gefeliciteerd :)
    Ik hoop dat ik ook eens iets leuk mag doen xD