• gisterenging zowat alles verkeerd ! het is uit gegaan met ruben, voelde me de hele dag kut, maar vandaag ging alles super ! ik had een so engels, ik wist niet veel, maar toch wel genoeg om een voldoende te krijgen denk ik (: en ik heb te horen gekregen dat ik volgende week een bb krijg van mijn mama. -daar wacht ik al zolang op! (:- en volgende week gaan we ook schaatsen met de klas ! en de klas van zana -ailovesharon- en ik heb morgen eerste 2 uur vrij, ik heb al het werk voor deze week al af op school, en ik voel me dus echt goed, ondanks dat het uit is met ruben ! (:
    wie heeft dat ook wel eens ? dat je dan 1 dag echt een kut dag hebt, maar de volgende dag, een geluksdag ? _O_ serieus mijn dag kan niet meer stuk ! <3


    Life is a beautiful struggle

    PUKKELxDING schreef:
    Wel balen van je username dan..

    ik kan hem 1 februari weer veranderen dus maakt niet uit. ;D


    Life is a beautiful struggle

    Nou.. niet in zo'n snelle overgang. Ik heb me - let's say - vier weken uit de naad gewerkt en daar heel, heel veel stress aan ondervonden om m'n achterstanden voor school bij te kunnen benen en nu heb ik eindelijk het idee dat ik door de bomen het bos weer begin te zien.


    No growth of the heart is ever a waste