• Badboys, die bestaan in het 6de leerjaar. En zeg me níéts over grof taalgebruik. Mijn vriendin (laten we Cassandra noemen, en de badboy Léon). Nou, ik stond met haar te praten en opeens kwam Léon aanlopen en wendde zich tot Cassandra. "Dag klunzin." Cassandra rolde met haar ogen en zei dan iets onverstaanbaar -ga weg ofzo- en begon weer met mij te praten. Toen zei Léon het volgende: "Vieze jood dat je bent. Ik gooi je in een verlaten trein en verkracht je samen met Jan." Toen liep hij weg.


    Mjn vriendin negeert die gast nu.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Major schreef:
    (...)
    Ik weet dat je het weet ;3 Maar ik kan me daar verschrikkelijk in op winden, aangezien onze maatschappij moet verder leven met zo'n types --'


    Nu weet ik het dat je weet dat ik het wist. Het zou me trouwens niet verbazen als hij later drugshandelaar wordt. Vooroordelen zijn slecht, maar ergens zou het volkomen normaal zijn. Aangezien die de hele tijd roept dat die maffia is. :S


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)

    Nu weet ik het dat je weet dat ik het wist. Het zou me trouwens niet verbazen als hij later drugshandelaar wordt. Vooroordelen zijn slecht, maar ergens zou het volkomen normaal zijn. Aangezien die de hele tijd roept dat die maffia is. :S

    God Jezus, wat een peabrain.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    HOOOO mijn god XO


    Life is hard and then we die

    wtf?!


    Alleen maar tranen van geluk

    Justmelotte schreef:
    En dan vinden mijn ouders mij grof?


    effort never betrays you

    Ik had m echt gecastreerd als die dat naar mij zou zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    :Oomg


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ik ben 12 en zeg zoits niet :'D en Btw wat is is er mis met Joden ik ben geen Jood

    Ik had hem echt zo hard in elkaar getrapt jonge o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    xJonasFan schreef:
    ik ben 12 en zeg zoits niet :'D en Btw wat is is er mis met Joden ik ben geen Jood


    Antisemitisme heerst in onze school. Al is het geen regel, bijna iedereen heeft een haat tegen joden. Ik niet ofc.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Die gastjes van elf/twaalf hebben echt een veels te grote bek de laatste jaren. Dingen zeggen als 'ik verkracht je' of 'ik kan je vader zijn' en al die zever, eerlijk. Ze zijn daar veel te jong voor en al zeker tegen mensen die ouder zijn.. :/


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik word altijd brillenjood genoemd door een dikke Marokkaan, met een stinksnor die z'n shirt 7 dragen achter elkaar draagt.
    Dan trek ik een wtf gezicht, want ik ben namelijk niet Joods enzo. ;s

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 19:19 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    okedan. ;0


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik word altijd brillenjood genoemd door een dikke Marokkaan, met een stinksnor die z'n shirt 7 dragen achter elkaar draagt.
    Dan trek ik een wtf gezicht, want ik ben namelijk niet Joods enzo. ;s

    Zeg dat jouw bril lekker fancy is, maar zijn dikke buik en veel te vaak gedragen shirt niet. Zal 'ie weg zwijgen (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    Oh shit, hij is net twaalf geworden.
    Kan iemand de titel naar twaalf veranderen?


    We love because he loved us first - John 4:19