We hadden dus vandaag onze nieuwe TU - talentuur- ik had dus gekozen voor mode maar me vriendinnen voor breakdance. ik wou gewoon iets anders doen dan dansen -had al een keer gekozen voor dansen- Gaan meisjes die bij mode zitten tijdens de pauze rennend naar dansenles om te kijken hoe die gozer die les geeft eruit ziet. Mij boeide het niet komen ze weer terug aan rennen : HIJ LEEK OP EEN SCHAAP MET ALLEMAAL KRULLEN EN DIT EN DAT HIJ IS SUPER LELIJK. Maar zij hebben zelf ook krullen dus ik werd echt superboos want ze doen het echt vaak ik begon ineens te zeggen ja halloo jij hebt zelf ook krullen en halloo niemand is perfect jij weet niet hoe die gast is misschien is die wel superlief en dan komen jullie zeggen dat hij op een schaap lijkt. Zei de 1ne ja jij bent chagerijnig vandaag dus ik zo nee helemaal niet het is gewoon niet leuk om steeds van jullie te horen hoe iemand er volgens jou eruit ziet en dan altijd praten jullie er negatief over en weetje als ik hem wil zien dan loop ik zelf wel naar de gymzaal. en toen keken ze me heel vies aan en liepen ze weg om over mij te gaan roddelen ik haat dat echt super erg. Hebben jullie ook zulke meisjes in de klas of die jullie kennen?
[ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:12 ]