• k heb er een tijdje over na gedacht om dt wel te plaatsen maar ik doe het gewoon..
    Ik ken een jongen en we weten dat we elkaar leuk vinden, maar omdat we elkaar niet heel vaak zien, hebben we nog niks..
    Eergister+gister had ik ruzie met hem.

    Eergister begon het.. aangezien hij vroeg of ik zaterdag bij hem kwam, antwoorde ik hem dat ik dan weg moest. hij maakte er geen probleem van, tenminste zo leek het.
    nadat we een heel gesprek hadden gehad, kwam hij met; wanneer zie ik je?
    waarop ik antwoorde; over een maand ofso( omdat er nooit wat van komt)

    Nadat ik dat had gezegt begon hij raar te reageren en na een tijdje moest ik gaan. Het weg gaan ging daardoor niet zo fijn en nadat ik een half uurtje weg was, kreeg ik een smsje van hem;

    Sorrrrrry<3 jeetje ik ben dom. Maarja ik mis je gewoon enzo. en ja idk, ik zeg t morgen wel op msn.
    maarja sorry en lekkerslapen xx<3 :'(

    Ik wist dat hij de dag erna tentamens had, dus k stuurde hem mijn aller laaste smsje, die ik eigenlijk had bewaard,voor als ik in het donker fietste en het niet vertrouwde.
    maar ik wou niet dat hij zijn tentamen door mij verpestte.

    daarna kreeg ik een smsje met dankje dat ik smste en ik dacht dat het over was.

    maar gister ging het door.
    Hij reageerde vreemd en zei dingen die nergens op sloegen.

    Ik vroeg hem of hij alles wel had gemeent wat hij tegen mij had gezegt, over dat ie van me hield enzo.

    hij zei; ja natuurlijk, ik zou niet zoveel tijd in een grap steken.

    weer ging er een heel gesprek voorbij en toen ik wegging zei ik dat hij heel veel voor me betekende, hij zei dat ik ook veel voor hem betekende.


    Gister kwam mijn vriendin hem tegen en had ze met hem gepraat, hij begon te huilen en vroeg hoe hij het beste een einde aan zijn leven kon maken..
    hij heeft beloofd het niet te doen, maar dat stelt me niet gerust...

    Dit vertelde mijn vriendin me vandaag en ik benn zo geschrokken.

    Hij is vandaag niet online, reageert niet op mijn smsjes, neemt niet op, en ik heb een raar gevoel..

    ik ben zo bang..

    en ik moest dit even kwijt..

    bedankt voor het lezen, en sorry dat het zo lang is.

    Het komt niet door jou, hij heeft het zelf veroorzaakt. Je moet je niet schuldig gaan voelen dat hij zo doet omdat jij een keertje niet af kan spreken hoor! Dat probeert mijn vriend ook de hele tijd en het voelt echt kut als je erin trapt.


    Life is hard and then we die

    Het komt niet door jou, als hij dat doet. Misschien had hij thuis ook al problemen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    en *pling* daar was ie online :$.
    toch bedankt (H)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 14:01 ]

    Susanneh schreef:
    en *pling* daar was ie online :$.
    toch bedankt (H)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 14:01 ]

    Stiekem moet ik nu denken aan een sneue ex van een vriendin van mij.


    SLOAN.

    Ga naar hem toe?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heb jij even geluk. Als ik geen smsje krijg van mijn vriendje, light hij of al te slapen of is zijn blox op xD


    Love sheds light one the darkest of times