• Ik vroeg me af of iemand daar iets vanaf weet, want het is nu ingegaan ofzo, en ik krijg nu 90 euro minder studiefinanciering, mijn vriend op het HBO krijgt nu nog minder dan mij terwijl hij altijd 120 euro meer kreeg.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ik kon dat bericht niet lezen want ik ben mijn digi d code kwijt (krul) maar nu durf ik niet eens te kijken hoeveel ik minder krijg..


    Ik ook niet, haha.


    Your make-up is terrible

    Sowieso vind ik het nergens op slaan als mijn zus klaar is met haar studie dat ik dan minder krijg. FML ;x


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    Sowieso vind ik het nergens op slaan als mijn zus klaar is met haar studie dat ik dan minder krijg. FML ;x


    Inderdaaaad, waar slaat dat op ._. En dat als er een kind uit huis gaat, wat heb jij daarmee te maken? Het zijn niet jou kinderen.


    Your make-up is terrible

    Ik kreeg toch sowieso al heel weinig, dus er is bij mij welgeteld één euro af gegaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En ik doe al 1 jaar langer over mijn opleiding.. omg ik haat 18 zijn :')


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaaaad, waar slaat dat op ._. En dat als er een kind uit huis gaat, wat heb jij daarmee te maken? Het zijn niet jou kinderen.

    Ja precies. Mijn oudste broer is al het huis uit en mijn andere broer gaat binnenkort ook, lekker dan :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja precies. Mijn oudste broer is al het huis uit en mijn andere broer gaat binnenkort ook, lekker dan :')


    Ja, je ouders houden wel meer geld over, maar dat betekent niet dat jij dat krijgt. Als dat gebeurt hier, kopen we een nieuwe auto, en moet ik met minder geld leven en nog steeds alles voor mezelf betalen ._. Het slaat nergens op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, je ouders houden wel meer geld over, maar dat betekent niet dat jij dat krijgt. Als dat gebeurt hier, kopen we een nieuwe auto, en moet ik met minder geld leven en nog steeds alles voor mezelf betalen ._. Het slaat nergens op.

    Mijn moeder moet alleen dan nog mij onderhouden maar ze heeft zelf nog dingen die ze moet betalen en ik krijg echt niet al dat geld dat ze overhoudt.. Die mensen die dit bedacht hebben sporen echt niet ;_;


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn moeder moet alleen dan nog mij onderhouden maar ze heeft zelf nog dingen die ze moet betalen en ik krijg echt niet al dat geld dat ze overhoudt.. Die mensen die dit bedacht hebben sporen echt niet ;_;


    De mensen die dit bedacht hebben, geven alleen om een onmiddelijke aflossing van de staatsschuld en verbetering van de economie, maar besluiten te negeren dat als ze dit zo vol houden, er over een paar jaar een terugslag is en de economie alsnog in gaat storten :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    De mensen die dit bedacht hebben, geven alleen om een onmiddelijke aflossing van de staatsschuld en verbetering van de economie, maar besluiten te negeren dat als ze dit zo vol houden, er over een paar jaar een terugslag is en de economie alsnog in gaat storten :Y)

    Dus conclusie: ze sporen niet haha (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dus conclusie: ze sporen niet haha (krul)


    Politici en sporen zijn ook niet compatibel (krul)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jep, je krijgt minder. Maar volgende week is nationale actieweek :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Jep, je krijgt minder. Maar volgende week is nationale actieweek :)


    En dat houd in?


    Your make-up is terrible

    Volgende week dus protest demonstraties ö


    SLOAN.

    Nou mijn stufi is eergisteren overgemaakt en ik heb nog steeds hetzelfde als altijd (krul)


    -