• Daar is mijn vriendin gisteren aan gestorven. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik weet wel dat ik niks kan doen maaarja het is raar, ik speel voor de 2de keer een goeie vriendin kwijd. En dat doet echt pijn van binnen gewoon omdat ik nu al weet dat ik niet veel geluk ga hebben in mijn leven. Want ik speel al de dierbaren mensen kwijd ;(

    ~De reden.

    Het was snachts en mijn vriendin had dorst en ze ging naar beneden om dus tegaan drinken Maar opeens kreeg ze een aanval en niemand was bij haar. En ze vond haar puffer ook niet. Maar als ze heel diep adem hapte kon ze haar reden maar dat deedt ze niet. want ze zei altijd 'als er niemand bij me is ga ik me laten gaan en geen lucht happen' dat zei ze altijd omdat ze bij haar vader wou zijn. Haar vader is doodt en dus ze had geen adem gehapt en toen kreeg ze geen lucht meer door haar longen en toen was het over. Vandaag was iedereen op school er helemaal kapot van.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 13:58 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is echt verschrikkelijk... Heel veel sterkte (:

    En ik snap dat het nu voelt alsof je nooit geluk gaat hebben in je leven, maar verlies de hoop alsjeblieft niet. Er zullen vast ook mooie dingen op je pad komen (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    schatje, sterkte <'3 & gecondoleerd.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nightingale schreef:
    Oh men, ik wist helemaal niet dat je kon overlijden aan suikerziekte! -sorry-. Gecondoleerd en héél veel sterkte, I know what you're going through. <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het klinkt heel cliché, maar hoeveel dingen soms ook tegen kunnen zitten, maak er altijd het beste van!
    Sterkte. (flower)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 13:52 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Enmity schreef:
    Dat is echt verschrikkelijk... Heel veel sterkte (:

    En ik snap dat het nu voelt alsof je nooit geluk gaat hebben in je leven, maar verlies de hoop alsjeblieft niet. Er zullen vast ook mooie dingen op je pad komen (:.

    Elke keer zeg ik, ja ik zal nog wel geluk hebben maar altijd als ik net geluk heb moet dat weer verpest worden. ;s

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 14:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    dat is echt zo kut... maar ze is nu wel bij haar vader.
    toch veel sterkte en gecondoleerd...

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 14:01 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jigsaw schreef:
    O god, wat verschrikkelijk erg voor je.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte hiermee. <3 (flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dankjee iedereen! <3

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 14:25 ]


    You just broke my Heart

    Jigsaw schreef:
    O god, wat verschrikkelijk erg voor je.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte hiermee. <3 (flower)


    effort never betrays you