• Ik en mijn -toen- nog beste vriendin wonen samen in een klein dorp met 800 inwoners. We zaten in een klas met 10 kinderen en elke woensdagmiddag spraken we af. We maakten dan vaak briefjes met 'ik wil verkering met je, ik vind je leuk' en liepen dan ons dorp Boerdonk -yeaah, coole naam I know- rond en stopte we die briefjes in een brievenbus bij een jongentje en een meisje bij ons in de klas. De volgende dag kwamen we dan op school en dat meisje begon dan helemaal te denken van 'hij vind me leuk, bla, bla' en die jongen die nam dan echt afstand van haar. Ghehe, het was wel grappig om te zien, maar best wel hard als ik er nu aan denk.

    Eigenlijk weet ik eens niet waarom ik dit vertelde, zeker uit verveelde bij.
    Maar wie heeft er ook ooit van die valse streken uitgehaald?


    <3

    Oja en ook ooit hebben ik en mijn vrienden een briefje gemaakt en bij een hele chagerijnige buurman door de bus gegooid, er stond iets op van:
    ''Hoi,
    Je bent heel lelijk en dik en je vrouw heeft een hele grote lelijke behaarde piemel.''


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee. Ik ben degene waar dat bij geflikt werd. Alleen was ik slim genoeg om te zien dat het nep was en dachten ze volgens mij dat ik het niet door had, dus ik bleef ze krijgen. Best hilarisch als ik er zo aan terug denk. (:

    Nee, wij speelden gewoon altijd spelletjes, en één keertje hadden we stiekem twee snoepjes genomen in plaats van één. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OHJA ik ging ook met een meisje in mn straat langs de huizen om 'geld in te zamelen voor het goede doel' maar eigenlijk hielden we het geld gewoon zelf. Daar schaam ik me echt voor omg


    As travars

    SEMISLEKKER schreef:
    Oja en ook ooit hebben ik en mijn vrienden een briefje gemaakt en bij een hele chagerijnige buurman door de bus gegooid, er stond iets op van:
    ''Hoi,
    Je bent heel lelijk en dik en je vrouw heeft een hele grote lelijke behaarde piemel.''


    Hahaa, die is echt geniaal.
    -plat-

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 22:11 ]


    <3

    OMG! Zoiets heb ik dat ook gedaan met mijn toen nog beste vriendin. Ik was zo boos op haar, maar bleef gewoon normaal doen en bleef vriendinnen. Maar toch, ze zei weleens dat ze van iemand hoorde dat die en die op haar was. Maar ik geloofde haar niet en dat zei ik ook tegen haar. Dus ik schreef een briefje met: 'Ben gek op jou, wil je met me?' Ze deed helemaal verliefdachtig enz... En ze zei heel trots: 'Kijk maar' En liet me de briefje zien. Ik keek van je hebt gelijk. Het briefje schreeef ik in blokletters, maar bij 'xxx Groetjes Jeweetwel', schreef ik heel sierlijk, hoe ik schrijf. Maar ze was zo in de wolken dat ze dat niet eens merkte. Later heb ik iets nog ergers gedaan, maar ik zal dat niet in details vertellen. Ik was heel boos op een jongen en deed een briefje in zijn la, wat er op stond zal ik maar niet zeggen. Hij pakte het briefje en vergleek met dat liefdesbrief. 'Wow, dit is dezelfde handtekening. Dus het is van een jongen' Pfieuuwww dacht ik. Ben gered. Geen probleem. Maar het briefje ging naar de juf en ze vond het heel erg. Ze zei: 'Wie heeft dit gedaan?' Niemand reageerde natuurlijk. De brief is daarna naar een andere leraar gegaan omdat we altijd met B-groep ruzie hebben. Ook naar de directeur enz...Maar ja,,,, gelukkig is niks verder gebeurd met mij



    Erg he?

    Ik was vreselijk! Na groep 8 ben ik van een bitch naar een verlegen meisje veranderd. Hoe? Weet ik ook niet!


    Eyy,,,lang verhaal


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Pittsburgh schreef:
    OHJA ik ging ook met een meisje in mn straat langs de huizen om 'geld in te zamelen voor het goede doel' maar eigenlijk hielden we het geld gewoon zelf. Daar schaam ik me echt voor omg

    Bij ons was het ''snoep voor de arme kindjes'', altijd bij dezelfde buren en altijd kregen we wat. HAHAHAH

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 22:12 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Pittsburgh schreef:
    OHJA ik ging ook met een meisje in mn straat langs de huizen om 'geld in te zamelen voor het goede doel' maar eigenlijk hielden we het geld gewoon zelf. Daar schaam ik me echt voor omg


    Dat is best hard,
    Ik weet wel dat ik en mijn vriendinnen een groepje hadden opgericht en een mislukt liedje zongen wat ik zelf geschreven had.
    En toen belde we aan en zongen we en toen kregen we snoepjes. Yum,yum


    <3

    Oke wat ik nu ga vertellen schaam ik me echt:
    Wij belde altijd bij bejaarde huizen aan en zongen dan altijd liedjes en liepen toen weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toronto schreef:
    (...)

    Hahaa, die is echt geniaal.
    -plat-

    Bereid je maar voor om nu echt out te gaan, dat was toen mijn idee om die tekst op te schrijven. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Bereid je maar voor om nu echt out te gaan, dat was toen mijn idee om die tekst op te schrijven. ;$


    Gaby gedraag je

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 22:15 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    oke mischien was ik vroeger toch niet zo braaf ? ooit heb ik een keer met een jongen geknikkert met die reuze knikkers, ging niet helemaal goed. BAM door het raam van een buurman van mij. toen had hij de politie gebeld.. dus wij weg, en later op die middag gingen we de hele tijd bij hem deurtjebellen. ;$ dat is het ergste wat ik ooit een keer in mijn kindertijd heb gedaan.
    en oja ooit vonden ik en een goede vriendin van mij een dildo in die voortuin. :')


    Life is a beautiful struggle

    ILOVERUBEN schreef:
    oke mischien was ik vroeger toch niet zo braaf ? ooit heb ik een keer met een jongen geknikkert met die reuze knikkers, ging niet helemaal goed. BAM door het raam van een buurman van mij. toen had hij de politie gebeld.. dus wij weg, en later op die middag gingen we de hele tijd bij hem deurtjebellen. ;$ dat is het ergste wat ik ooit een keer in mijn kindertijd heb gedaan.
    en oja ooit vonden ik en een goede vriendin van mij een dildo in die voortuin. :')

    HAHAHAHAH dat over die dildo made me ROFL.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik was toen toch ook heel klein. We gingen ook altijd belletje lellen daar. Kwamen we erachter dat op de onderste etage een vent woonde die bij de politie werkt. /fail





    OMG! Hier moest ik echt om lachen!!!

    Ik heb dat ook meegemaakt. Met mijn neven en nichten gingen we -heel stoer- belletje trekken. Alle huizen gedaan, komen we bij een deur en belden we aan en renden naar een steegje. En toen zei ik: ´Oh, oh´ Mijn nicht zei toen: ´Wat?´ ´Daar woont die meisje van me klas, weet je wel´ ´Ja dus?´ ´haar vader is politieman!´ En we renden naar het huis van mn neef. OH god! en toen deden we dat nooit meer.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Bij ons was het ''snoep voor de arme kindjes'', altijd bij dezelfde buren en altijd kregen we wat. HAHAHAH

    Omg hahahaha
    Bij ons hadden ze gelukkig wel door dat het nep was en gaven ze tenminste niet veel


    As travars