• Ik en mijn -toen- nog beste vriendin wonen samen in een klein dorp met 800 inwoners. We zaten in een klas met 10 kinderen en elke woensdagmiddag spraken we af. We maakten dan vaak briefjes met 'ik wil verkering met je, ik vind je leuk' en liepen dan ons dorp Boerdonk -yeaah, coole naam I know- rond en stopte we die briefjes in een brievenbus bij een jongentje en een meisje bij ons in de klas. De volgende dag kwamen we dan op school en dat meisje begon dan helemaal te denken van 'hij vind me leuk, bla, bla' en die jongen die nam dan echt afstand van haar. Ghehe, het was wel grappig om te zien, maar best wel hard als ik er nu aan denk.

    Eigenlijk weet ik eens niet waarom ik dit vertelde, zeker uit verveelde bij.
    Maar wie heeft er ook ooit van die valse streken uitgehaald?


    <3

    Ocharme... ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Whahaha dat is echt vet gemeen XD
    Wij deden altijd standaard dingen, zoals belletje trekken enzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb zoiets nog nooit geflikt. Maar ik zeg niet dat ik nooit iets anders heb gedaan wat niet mag (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij waren altijd heel braaf en speelden buiten verstoppertje, zaten op Habbo of maakten filmpjes met weerberichten enzo - kansloos - (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik woon dicht bij een flat met 3 etages, waar allemaal gepensioneerde saaie inktvissen wonen. Toen ik klein was ging ik en een paar vrienden dan altijd met onze kleine vingertjes in hun brievenbussen en pakten we kranten en rekeningen enzo eruit en stopten ze dan bij een ander erin.
    :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    haha dat is best geniaaaaaaaal.


    Life is a beautiful struggle

    Ik schold altijd bepaalde mensen uit. -spijt-

    Ik ging altijd met me vriendin in mijn raam zitten en dan de mensen uit schelden en spugen op hun. xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik woon dicht bij een flat met 3 etages, waar allemaal gepensioneerde saaie inktvissen wonen. Toen ik klein was ging ik en een paar vrienden dan altijd met onze kleine vingertjes in hun brievenbussen en pakten we kranten en rekeningen enzo eruit en stopten ze dan bij een ander erin.
    :P

    gaby zo'n voorbeeld moet je niet zijn voor je hondjes..

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 22:04 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik ging eerst met een vriendin briefjes met "I know what you did last summer" erop in het laatje van een meisje uit onze klas stoppen lol en we maakten altijd clubjes en dan mochten er maar vijf mensen bij en de rest werd buitengesloten.


    As travars

    als ik eerlijk ben, was ik vroeger altijd heel braaf. [a]


    Life is a beautiful struggle

    ik was meestal hee lief (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    lawl, vertel ik liever niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    gaby zo'n voorbeeld moet je niet zijn voor je hondjes..

    Ik was toen toch ook heel klein. We gingen ook altijd belletje lellen daar. Kwamen we erachter dat op de onderste etage een vent woonde die bij de politie werkt. /fail


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben altijd al braaf geweest _O_


    -