• spoort serieus niet. Het ging al een tijd niet goed tussen haar en de klas en het was altijd chaos bij nederlands( dat geeft zij ons dus ook). Ik wil niet zeggen dat het allemaal aan haar ligt, want mijn klas is ook niet de liefste klas, er zijn genoeg leerlingen die je het bloed onder de nagels kan halen maar goed... Vrijdag waren we bij het toppunt. Ze kreeg ruzie met heel de klas omdat we niet luisterde, maar zij luisterd ook nooit naar ons dusja. Maar toen vertelde een meisje uit mijn klas dus de waarheid, dat ze geen goede mentor was omdat ze geen eens interessen toont in de leerlingen. En toen stak onze mentor dus haar middelvinger op naar dat meisje. Serieus ben je dan gek of gek, hallo zij heeft wel een voorbeeldfunctie en ze moet dus ons behandelen zoals zij ook graag behandeld zou willen worden. Maar ook zoiets zo'n vriend van me was naar oudergesprekken geweest met zijn ouders en dat was dus bij haar, weet je wat ze zegt als hij binnenkomt:'Jij zit toch niet in mijn mentorklas, ik heb jou nog nooit gezien' echt jongen hoe schandalig :O Maar dus vandaag zouden we eindelijk een gesprek hebben met haar met nog iemand erbij. Ik hoopte nog dat het goed zou komen en we dus normaal nederlands zouden kunnen krijgen. Maar dat was dus echt pech voor mij. We komen binnen in de klas horen we dat we moeten gaan zitten, nou wij gaan braaf zitten en luisteren naar wat ze te zeggen heeft. En ik kon mijn oren niet geloven. 'Ik wil geen mentor meer van jullie zijn en ik wil jullie ook geen nederlandse les meer geven.' Dit zei ze dus letterlijk. Dus nu ben ik Mentorloos en nederlandsloos :S Oke heel lul verhaal maar om het zinvol te houden.

    Hebben jullie ook is een leraar/mentor gehad die niet spoorde ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ivan schreef:
    (...)
    Een leerling die daar recht op heeft lijkt me. Onderwijs staat of valt met goede docenten.

    Die vrouw doet alleen maar haar werk, en dan denk ik niet dat ze behoefte heeft aan van die kinderen die dan menen dat ze het niet goed doet. Maar hey, that's just me.


    ars moriendi

    Wow, dat is een slechte mentor. x.x In de eerste 2 jaar hadden wij echt een hele goeie en aardige mentor terwijl heel veel in mijn klas ook echt niet normaal druk waren, maar daar wist ze altijd goed mee om te gaan x)

    Sorry hoor, maar dit is verre van alleen vreemd. Melden dus bij de schoolleiding.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jovi schreef:
    Sorry hoor, maar wie denkt dat kind dan ook dat ze is, dat ze een lerares zomaar mag bekritiseren.

    Nou ja, mijn leraren staan er wel voor open om kritiek te ontvangen van leerlingen, zolang dat maar op een normale manier word gebracht.
    En je mentor spoort inderdaad niet helemaal, maar ja, je bent nu wel van d'r af.


    You move me ......... Kurt

    Dat mens spoort echt van geen kanten hoar o.o
    Meteen ontslaan zou ik zeggen -.-
    Gelukkig zijn al mijn mentoren tot nu toe leuk (:


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    pff, meteen onstlaan

    mijn engels leraares,... die zij vorig jaar da wij onhandelbaar waren en da ze ons geen les meer wou geven,.. en drna was onze mentor woedend en toen had iedereene gt zoiets vn: " stik erin",.. en nu geeft ze ons nogsteeds les,... -.-

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 16:56 ]


    Only those who listen can hear

    Ze moet dus ons behandelen zoals zij ook graag behandeld zou willen worden.

    Uhm jullie ook hoor,sorry maar het kijkt alsof je haar van alles de schuld wilt geven en dat jullie amper iets doen.

    Jullie vinden haar toch geen goede mentor dus dan zie ik het grote probleem niet,je krijgt heus wel een nieuwe mentor/nl lerares(nu maar hopen dat jullie die wel goed behandelen...).Ik zou ook geen mentor/lerares van zo'n klas willen zijn hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn mentor valt wel mee ...Hij is streng , maar sommige in onze klas hebben dat nodig . Toch wil ik mijn mentors , - jaja mensen we hadden er 2 nodig - :P , van vorig jaar terug . Dat waren 2 jonge leerkrachten van 24 en 25 en die van 24 (noem hem B ) is mega lekker :$ en die van 25 (Noem haar L) is zo een beetje van karakter zoals ons :P We plaagde B en L altijd , omdat wij vonden dat die twee een mooi koppel zou zijn xD


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    kij goeie

    Ja.. de geschiedenis leraar.

    wij zijn zo'n drukke klas, niet normaal.
    hij zei dus een keer half schreeuwend;

    IK VERKLAAR JULLIE DE OORLOG.
    en toen nam die ontslag.

    HAHAHA.


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    zeg weet je ? ik was enorm blij als ik geen nederlands had.

    Emmmm schreef:
    zeg weet je ? ik was enorm blij als ik geen nederlands had.


    me 2.
    ik heb een oude man die altijd dezelfde kleren aan heeft.
    een zwangere mannen buik heeft.
    doodsaai is , alles hetzelfde doet.
    alleen maar zegt; schrijf dat maar op.
    en gewoon geen andere stemtoon ofzo op kan zetten.
    ik viel de 1e les serieus byna in slaap.


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Emmmm schreef:
    zeg weet je ? ik was enorm blij als ik geen nederlands had.

    ja oke ik opzicht ook wel maar ik sta al niet zo goed dus als ik dan door haar mijn pw niet kan maken en mijn cijfers dan niet kan ophalen is dat best kut:S


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik heb een nogal vreemde mentor die ik ook niet zo heel erg mag. Laatst gebruikte hij het woord kanker, gewoon om stoer te doen. En hij is 130 kilo dus we hebben alleen van hem les op de begaande grond omdat het anders te lang duurt voordat hij boven is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Euh, tot nu toe niet. Maar het is ook mijn laatste jaar. Maar ik heb zat leraren die niet sporen. Vooral mijn scheikunde leraar. Want die blaft hoe dan ook de hele klas af. En geeft de heleklas op zijn kop wat een van de "Klote jongentjes" doet. Ze zijn nog al groot en dan krijgen de gene die wel opletten en het niet snappen geen uitleg meer van die lul. Wat ik dus heel vaak heb. Snap je het niet en mag je niets vragen omdat die jongens zitten te kloten. DAT IS TOCH LULLIG


    Love sheds light one the darkest of times