• Mitchell Grice is een nieuwe jongen op East-high. Hij loopt al meteen met de populaire mensen mee en hij heeft het naar zijn zin op school. Totdat hij een jong, bloedmooi meisje ziet zitten. Ze is helemaal alleen en het lijkt alsof ze geen contact legt met de rest van de school. Ze wordt door de hele school gepest, zelfs door de mensen die zelf ook worden gepest, maar het doet haar niets. Het is misschien daarom dat mensen liever geen écht contact met haar leggen en haar negeren alsof ze het niet waard is.

    Mitchell is eens alleen in de klas samen met haar en hij ziet iets aparts aan haar. Ze reikt met haar arm zo ver over de tafel heen dat ze haar etui kan grijpen, maar het lijkt zo te zijn dat haar arm elastisch is. Mitchell besluit het te negeren, omdat hij denkt dat het helemaal nergens opslaat. De volgende keer ziet hij het weer en hij blijft het zien. Om het te bewijzen gaat hij het filmen met zijn mobiel. Dit lukt hem ook, maar toch heeft ze het gemerkt. Ze wacht hem na school op, om hem ''netjes'' te vertellen dat ze wil dat hij het filmpje verwijdert.

    Mitchell rent weg wanneer ze zijn mobiel wil afpakken, maar dan vier straten verder staat ze weer voor zijn neus. Dan krijgt Mitchell ruzie met haar, maar hij kan haar niets doen, omdat ze zoveel sterker is dan hij is. Ze besluit, nadat hij toch over haar ''gave'' weet, hem mee te nemen naar de schuilplek van haar en haar soortgenoten. Het lijkt een gewoon clubhuis te zijn waar verschillende kinderen en mensen van haar soort rondlopen, met een grote leider. Hij is een clan belandt.


    Die uitleg is crap als hel, lol. :Y)

    Het is een vampier verhaal, met vampieren met allemaal een andere, nieuwere soort gave. Die van het meisje is bijvoorbeeld: Elastisch zijn.

    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen? -denkthetwel-

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen.
    Titel: I don't know ;x.
    Rollen: Als je zelf genoeg personages weet en inspiratie hebt deze in te vullen niet, anders wel (:

    Wil je het me laten weten als je hem online zet (a)?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Doen, zeer zeker doen :Y) Titel weet ik eigenlijk, maar ik wil wel een berichtje als hij online komt (cat) Of als er rollen zijn, dan wil ik het ook weten. Maar als je ze zelf in weet te vullen, dan moet je het gewoon zelf doen (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het klinkt wel vet !
    Dus doen(krul)
    They have something to hide.
    Ok, crap:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het wordt niet zo'n twilight verhaal hoor, wees daar maar niet bang voor.
    Ik denk dat ik wel rollen doe, omdat ik heel veel verschillende soort vampiers willen en ik dat zo moeilijk vind om te verzinnen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Het wordt niet zo'n twilight verhaal hoor, wees daar maar niet bang voor.
    Ik denk dat ik wel rollen doe, omdat ik heel veel verschillende soort vampiers willen en ik dat zo moeilijk vind om te verzinnen. (:


    Haha, met glitterende vampieren (nerd) Dat is dan de gave 'mensen verblinden door te glitteren'. Okay, nee, doen we maar niet >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ich gehe eine topic für die rollen openen. # hoe vind je die? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Die vind ik goed (cat) *gaat hopeloos op refresh drukken en beseft zich dan dat je nog iets origineels moet bedenken*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.